MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....


 Teman
Pada mu aku berpesan
Ingatlah Walau apa pun jua cabaran & dugaaan 
Yang Engkau Hadapi
Percayalah bahawa DIA ada bersama Mu
Yakinlah bahawa DIA xpernah melupakan Mu

 Teman 
Berserahlah kepada NYA...
DIA Maha Pengasih Lagi Penyayang
Yang sentias Mendengar setiap doa umatnya

Teman
Janganlah Kau Mengikut Rasa
Kelak Dirimu Yang Binasa
Seandainya Engkau Memerlukan Teman
Aku Sedia menemani mu

Untuk Berkongsi Cerita
Kerana Aku Adalah Temanmu
Yang Tak Ingin Melihat Engkau Binasa


Ya Allah
Pada MU aku bermohon
Kau Berilah Temanku kekuatan

Teguhkanlah Imannya
Untuk Dia Mengharungi Kehidupan ini.


aku : Kepadamu Allah kupanjatkan doa agar berkekalan kasih sayang kita...

3 comments:

semoga TEMAN akak tu sentiasa beroleh kejayaan!

**ada kena mengena tak ayat saya nih?? hehhehe

jaja ~ ada² hehehe..mudah2an

mudah2an....yg baik tu dtg dr Allah...yg tidak tu dari kita sndiri

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter