MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Pagi ni kuar simpang jer jemmmmmmm..adoiiii bia betik!!! dah la lampu minyak aku lip lap lip lap (dr ptg smlm dh nyala tp laju je balik umah...'balkis' dah start...rugi wehh hari² terakhir x tengok huhuhu)....upenyer dpn trapik light Uitm tu ada xcident.....yg xcdnt dah duk tepi tp bese la rakyat mesia kan priiihatinnnnnn...ada la kat 20minit sangkut kat situ..bese 5minit jer setel leh trs masuk highway...

Lepas kesesakan aku terus g petronas...konpiden jer g pump,selak nya selak nya selak ahhhh sudah.... jemmm aku ....mana lak atm m'bank kad aku ni!!...darah aku jemmm tus ke otak...dak bangla dah senyum² jer kat aku..cash de 5hengget pulak tu...mana lak poie kad aku ni...last guna 2 hari lepas...tinggal kat atm pulak kew...jemm akal nk bepikir...xde pilihan, aku masuk kedai mesra....alhamdulillah atm machine aktif & ada kad lain yg ada duit lau idak..lagi jemmm otak, koma terus aku kui3...bese aku guna kad m'bank jer isi minyak (senang nt terus tolak kat akaun jer)...setel tp aku still konpius neh..kad aku manaaaaaaa...

Dalam drive sambil duk ingat mana la agak² kad aku tu ..oittttt jalan jemmm lagik!!!....jauh lg nk sampai ke opis ni...xcident lagik!!!...kali ni teruk....ada mamat india mana dah terbaring tepi jalan......kerajaan dah sediakan jalan motor,apsal nk guna jalan kereta,x ke mencari maut namanya tu kan....jalan motor jemmm ( prihatin beno smpai benti tgk huhuhu)..highway mmg jemmm la ada kereta dh melintang & aku pun skodeng prihatin jugak...mamat india tu mati kot,sebab polis trapik yg ada kat situ dah sibuk jaga jalan jew...motor dia hancur,kereta yg hentam dia pun teruk...

Lepas tu baru lega....tepat 9.00 punch card kui3...punch card machine tu mmg aku dah set lewat 5minit hehehe...sampai jer opis aku trus call bank, melapur kehilangan le apa lagi kan....so sekarang aku nk kuar g jalan 222 nk buat kad baru ..kalau xde kad tu lumpuh poket aku kui3....cau cin cau..

aku : selalu sgt lalai..tanda² penuaan ke huhuhu

6 comments:

Salam
Sekrang ni kat mana2 jer jem..kuar awal pg pon sampai opis ttp gak lambat...kdg tu clear je jln....heran pulak mana pegi sumer kete2 yg membuatkan jem sebelum tu....ish..ish..ish..

salam eye_nee...tau xpe..pelik tp benar kan hehehe

maybank 222..alamak..kenangan betul..dulu keje kt area tu..sebelah petronas tu..

maybank kad ilang????????????bhaya ni..akak selit mn ni?mrata sgt ltk nya

Dee ~ ye ke xpenah lak kita tsempak kan hehehe..dulu masa keje kat pj, m'bank 222 tu mmg tmpt jln2 jer bawak foreign worker bukak acc

smai ~ tah le dik, masa nak isi minyak baru pasan....cicit kot dr dompet huhu..tp dpt dah hat bawu

alahaiii gabrah kan bila ilang time kita nak guna..

dah jumpa dah ke kat mana tercicir nya?

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter