MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....


04 Januari 2010 -sesi persekolah telah bermula...start la suara ibu² nyaring di pagi hari mengejutkan anak² untuk bangun temasuk la aku..sekali gerak x jalan...2 kali x jalan..dahnya 'nak bangun ke tidak ni dh kul 7.30 la' hahahahaha hura hara bangun padahal jam baru 6.30 hehehe..faden muke...letih la nk ckp byk kali..set alarm kemain tp mekak jer..mula ar eman nek hangen ngan bunyi alarm tu mekak kat tp dia...

Angah jer sesi pagi tp along ngan adik wajib bangun tuk solat subuh..pastu ada yg golek² dpan tv semula...along tahun ni start 'form one', application tuk masuk ke yayasan selangor xde jwapan so faham² jer la..masa orentasi hr tu pun ramai upsr yang dpt 5A gagal amik tmpt ke sekolah asrama...payah nk pilih sekrg ni kan...so sekolah kat sini gak la...tp kena naik bas...so aku dh memantau dia naik bas td, harap balik sekolah lancar jugak..alaa dh form one xkan la x reti kan...

Angah std. 5 & adik std. 3, sekolah yg jauhnya sepelaung jer dr umah aku...so aku monitor dorang turun tangga jer..smpai ke gate skolah aku leh nmpak, perati dari tngkt umah aku ...mudah sgt aku rasa & xde rase skit pun bermaslah duk kwsn ni...jiran² okey,segala nya i'allah ok.

Semua tahun ni berdikari..eman jer anta umah pengasuh la ni dia kata nk g 'skolah mama' ...2011 eman 5thn i'allah dia pun bakal melangkah kaki ke sekolah jugak...

Aku harap dorang makin semangat, berjaya & pandai menjaga diri masing², pasti kan tahun ini lebih kejayaan dalam ujian bulanan & peperiksaan penggal...

aku : makin besar dah ank² aku

3 comments:

wah..anak ko dh sekolah menengah..masa kecik2 ni mmg kita susah sketlah..harap2 dh besar sok leh ar tlg kita apa yg patut..

anak sulungku baru nk masuk kindy..umur 5 tahun..next week baru class start..x sabar nk tgk..hehehe..

moga anak2 kite jd org beguna pd agama, & bangsa....

Pantau dr pintu umah je ek...senang....

Dee ~ ank dh jd sababat skrg ni hehehe...sure dee teruja nk tgk gelagat dorang kan hehehe

mama ~ amin...begitu lah yg kita harapkan...

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter