MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....



02 Jan 2010..seawal kul 6pg semangat dah memasing bangunnnnn.,laju jer mandi solat (bese jenuh aku nk bebel suh bgn solat)....bukan hari pertama skolah ok!!! tp hari ni nk g berendammmmmm hehehe

Dah patbelas ratus kali bdk² ni ajak aku p tp kan aku jer byk alasan...letih wehh nk handel 4 psg kaki sorang² tau...

Tapi apakan daya aitu aku terjanji kalau along leh dapat lebih 3A ke atas upsr kita leh g cuti² @ berendam kat mana² wet world...so sendiri mau ingat la kan...nak bagi songeh apa lg.. i'm not manusia mudah lupa ok hehehe...

Makanya seawal kul 10pg gitu..k'org dh lepak dpn wet world sek 2 shah alam ni..alaaaaaaaaa tepi tasik shah alam tu jer...jalan kaki pun sampai tp peluh peluh ler...awal cmni org x berapa ramai so baru best berendam kan...mcam kolam tu abah aku la yg punya kekeke

Kalau dh dtg sini wajib ar naik water coaster 'monsoon buster' yg pjg jugak la...along & angah fisrt naik water coaster tu..punya ghairah hehehee...aku pun nek gak..sejuk jantung duk dlm tu huhuhu..tp funnnn..

Masuk kul 11 org dh makin sesak..mcam² ragam manusia ada..jerit² memantau anak² pun dh sure la kan termasuk aku ....tu yg aku x larat tu...sakit tekak aku nak menjerit dalam hingar bingar wet worled tu hoh!

kawasan ni xbpe luas tp kalau dh ramai² tu rambang gak la mata kan nak tgk tang mana dorang berjimba² (apa makna sebnr jimba² ni eh) aku men ikot je hehehe

Dalam busy² dorang men tu kan aku tgk xde sorang pun pgg pelampung...ah  sudah...kalau ilang xleh claim deposit tu ..aduyaiiii ..lagi satu yg aku nk bebel ...jimba² gak tp bebel haruss hehehe..kalau nk pelampung nk byk jer jaga xnak...pas sengah jam baru jumpa ada dak len dh kebas..sabo je la aku..klu idak rentung deposit...

Sorang pun x hingat nk makan padahal jam kat kul 1ptg dh...aku pun dh lencun melayan c eman main gelungsur....x padan ngan ketot nya tingin gak masuk tmpt dlm & hampir kelemasan..aku perati jer..biarkan klu x gitu lg dia berani nk g kn...

4 jam dah berendam....budak² dpt air mmg idup...aku dh bg inyarat nek semua wat x nmpak jer huhuhu...pas aku tunjuk isyarat 20 minit naik..baru along tunjuk inyarat ok..hampehhh tul...aku kelaparan dorang selamba jek...

2.30ptg coce yg td mendung dh mula gerimis...kemas²...tapau nasi ayam....makan², solat, rehat kul 3.30ptg camtu umah aku amat tenang sebab semua dah pengsannnnnnnnn ... sampai malam semua dh mabuk tdo, baru tau letih ek,,,padan muke nk sgt berendam kan...
aku : best bwk ank² jalan tp letih




2 comments:

seronok nye bercuti bersama anak2...

wpon dekat tp best kan??

mmg selonok!!!! tp nt ko lg sonok dpt ank hehehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter