MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Pertemua aku & adik² cyber aku ....Myra & Smai

Member alam maya aku anta mesej jumaat malam nk turun shah alam, temankan kawannya nk g uitm shah alam, dia nk lepak ngan aku sabtu......wahhhhhh best gitu....mmg aku tingin nk jumpa dak 'smai'...pertempuan cyber kami bermula di pohon Mangga hehehe...akhirnya dapat juga bersua muka..best gituuuuuu...
Lepas lunch kat umah aku, k'org plan nk g umah 'enie' ngan 'myra' teman cyber geng² mangga gak ( tapi enie  ngan aku teman tmpt keje lama hehehe)...enie xde kat umah lak sabtu tu so k'org jalan g umah 'myra' jer..menziarah dia pas 'trauma' kejadian hampir di rogal last week...kesian myra....nasib baik dia selamat...mmg hampehhhhhhhhh org jahat itu...trima la pembalasan....padan muke dia huhuhu...
 
Macam² tu makanan terhidang (lupa nk amik pic jambu & starfruit hehehe), padahal kat umah tadi kami dah mencekik nasik!!!!!...mak myra beriya² suh makan gak....layannn ...padat sudah perot kui kui kui
Lebih kurang 2 jam lebih ar k'org borak², bukan selalu jumpa kan...sempat jugak la dgr mak 'myra' bebel.....padan muke ko myra hahaha...opss x baik tau...myra pasni nk g memane hati² la yer dik....

 landasan ini mempertemukan kami.....best sgt²....

aku : yang x rancang tu kdg² lg hapening hehehe (myra & smai sila amik pic kat fesbuk okeh...)

3 comments:

ok kak.........nnt smai g ambk kat FB..byk erkkkkkkkk

ok kak.........nnt smai g ambk kat FB..byk erkkkkkkkk

a ah byk2 hehehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter