MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....



Firstly TAHNIAH pada Aizat yg telah memenangi tempat PERTAMA JUARA LAGU dengan lagu 'PERGI ' (konsep 1 Malaysia..tepat gitu hehehe), juga mendapat tempat PERSEMBAHAN TERBAIK yg menampil aksi c cilik ( dpt pelepasn x skolah ek hari ni..best ek mesti abg aizat banjer makan free)

Patutnya aku p Bukit Jalil tgk live, kawan aku 'angah' dpt 3 tiket freeee... tapi memandang hari ni anak² sekolah, kalau aku pergi sure balik nya lambat..so better tengok kat umah jer la..leh guling² sambil mkn 'cekedis' kan hehehe....same jer ayat pujuk hati ke ni, wlupun tengok sorang² huhuhu ( budak² awal dah lelap keletihan berjogging petang tadi) tapi aku sakit hati jugak (tp skit jer tau hehehe) sebab angah asyik mesej aku jer....suke hati bangat ek...dapat salam² ngan artis .. & masa selingan iklan kat tv, kat sana ada persembahan lawak santai nabil,angah raja lawak & s shahera ( apsal kat tv xde ek ish ish ish)...nyaris ko x salam ngan farin, scha...klu ko salam & amik gambo ngan dorang mmg tahap kejelesan setinggi klcc ( tu jer menara yg tinggi kat mesia ni kan hehehe)

Aku tengok dalam facebook tadi, ada peminat yg x puas hati ngan keputusan....

Juara lagu 
1. Aizat - Pergi
2. Yuna - Dan Sebenarnya

3. Faizal Tahir - Becinta


Vokal - Black 'Aku Rindu Sayang Kamu'
Persembahan - Aizat 'Kau Aku'

ada yg kata juri dh kena 'suap' sebab ada yg lebih hebat patut menang...tp kita nk wat camner kan ...tu semua kuasa juri..yg x menang xde rezeki tp menang di hati peminat pun kira menang la jugak kan...mungkin lagu 'PERGI' tu ada kekuatan tersendiri...pada aku SEMUA JUARA sebab semua bersungguh-sungguh menunjukkan kesungguhan untuk menang..dari mula hingga akhir persembahan semua amat menceriakan...walaupun aku keletihan ( best pulak sabtu ahad g joggingt) tp aku berjaya tengok sampai akhir sebab persemabahan hebat² belaka...Semua yg telibat dalam menjayakan anugerah juara lagi ini....persembahan, dato ct,lan, artis veteren & Search juga menghiburkan...SYABAS aku ucapkan...

aku : terasa kesakitan tgk pejal beraksi di pentas...


0 comments:

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter