MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

assalamualaikum.....dah dengar penerangan demi penerangan & faham dengan konsep 'kutu alaf baru' yg abg mie kenal kan ..so aku dah join program ni...step pertama..aku nk edarkan flyers² yg abg mie dh buat untuk aku..

la ni geng² tmpt keje lama aku ada yg dah minat nak join sbb modal xbanyak..yg penting kena RAJIN...

ada minat x????...jgn memalu lawat web yg aku bg tu ek!...(klik kat tajuk n3)

nak tya sila ym ke ~  ieda0812@yahoo.com
e-koleksi ~ http://www.igetworld.com/sweetringgit

aku : cuba untuk merubah kehidupan

1 comments:

hmm..aku ni malas..sbb tu aku x kaya2..hahaha..

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter