MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Cuti!!!! hehehe mcm le penah keje sabtu huhuhu ...jap jer dh seminggu 2010.....makin pantas masa berlalu...start esok aku harus tekat kn azam weiii azam lama x dgr bite sihat ke nk wat activity family hujung mggu aku dengan ;

8.00pg ~ jogging kat tasik blkg umah & lepak² kat gym terbuka 
bukan apa.... la ni aku rase berat jer, nak g timbang tatot plus ngeri kui3

10.00pg ~ abes jogging take bekpes ler kan..no heavy² ok!
tapi daya ke aku nk melawan nafsu makan anak² yg nak roti canai, nasi lemak bagai..kang x abes aku gak jd majlis bandaran kasi bersih itu makanan kekeke

11.00pg ~ kedai time cr paper & bahan nk masak tuk lunch
time men masak² mulut jer lebih bdk² ni keje tah hape²....tu nt sore ibu leh smpai bawah dgr, pada jiran tetangga harap maklum...ujung mgu mmg meriah skit...freee time le kata kan...

2.00ptg ~ santai time...
remote astro sure kat aku....bukan apa time ni sesuai tuk bdk² tdo, klu bia tgk tv jer mmg xtdo...bila x tdo nt ada je x kena..ada je nk cr pasal...

5.00ptg ~ kanak² time
Di bebaskan untuk turun tp limite time 6.30,klu dah azan magrib xsampai lagi mmg cr pasal ler..
so far blh je mengikut arahan sbb bese ler lau mak mengaum kang...tdo mlm pun leh mengingau ngeeee
time ni aku leh mop lantai dgn aman nyer...tetiba aku tingat cite 'oshin' best wooo mop lantai kekekeke
pastu leh start masak tuk makan malam...klu mlm simple jer..kdg² x masak pun.

malam cam bese,tgk buku,tgk tv,ibu tgk anak,ank tgk ibu hehehe ngantok zzzZZZzzz..

aku : disiplin diri perlu ada baru leh jaya

* org yg g 'gold coast' esok tu kan...blk xde buah hati tangan kira camera tu sewa tau hahahaha

8 comments:

ape azam ko bu?

mama tk de azam....

aku kan..anak 2 org tu..bukan nak tido siang dh skrg..dorang tau dh schedule tv..pukul 2.30 tv9 - jumaat smpi ahad..ada wonderpet..ngan aku2 skali layan..

kul 3 petang ahad kt tv3 tu ada citer indon dongeng..eh..mimi xleh tinggal. Dia tgk smpi abis kul 5.

mmg penat walau duduk rumah sbb lyn dua2 tu..baru dua..kalo cam ko..aku pengsan kot..hahaha..

mama ~ dlm tmpuh 3bln ni nk setel kan apa sje yg melibatkan arwah...

dee ~ hahaha..tu ar cam dah set dlm otak dorang kan..pd hal bye2 ank ko tu tgk jam pun hura hara...aku sng jer dee...x dgr kata nt xyah g jln² hehehe

x ingin nk belikan buah tangan....jangan nk perasan!
kamera tu hutanggggggggggggg!

wah!!! takot betol dgn undang2 kak kiut nih...
dah mcm guru besor Sekolah kebangsaan Tamil 2 je rasa...

Wahhh bagus bagus!!

Kuatkan azam utk mengkuruskan badan biar slim world gitu!! Skang pun dah slim!!

selamat tahun baru..

anoy ~ mmg adik yg xleh di harap hohoho

jaja ~ sudah siap sedia mendengar arahan!!!! kekeke

liz ~ gumuk ar liz, ni nk try slimriver blk hehehe

ijad ~ hepi new year

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter