MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

dari hari jumaat lepas aku xnmpak kelibat kawan cyber aku ni....sepi jek!!!..kebun dia dh hutan kat fesbuk hehehe...kambeng lembu dh bersepah² cari makan kat tmpt org..mane ko g j@j@.....semalam aku burak² ngan 'mama' kot ada bite dak 'j@j@' pun xtau gak mane hilang...anta mesej x jawap..ko kenape j@@@@@@@@...

Tadi pun burak ngan mama kat ym...still xdpt info lagi mane g 'mak buyung' ni ,aku xpuas hati ler..aku g mesej kat laki dia (kebetulan aitu burak² kedit dia abes dia g ngabehkan kedit laki dia..men belasah jer ko j@ kan hehehe,aku pun save jer no tr tu tuk emgergency kes cmni ler huhuhu) tr (laki j@j@)  jawap...'j@j@ dah bersalin 23hb aritu...smlm mgrib baru kuar hospital'.....cehhh dah bersalin dah buyung tu upenyer huhuhuhu...ko kate nk mesej lau dah selamat..ajer hampeh ko j@ hahaha...anyway alhamdulillah selamat dah dia...

so pada j@j@ http://itissmile.blogspot.com/ 

Selamat menempuh alam baru sebagai ibu.....semoga kelahiran baby girl itu lebih menceriakan kehidupan j@j@ & tr... tahniah! tahniah! tahniah!

aku : feb ni plan nk ke sana..mudah2an berjalan lancar

3 comments:

hahaa...best je nk sambot org baru ni kan...jom pakat gi ramai2

sesungguhnya hari jemahat tu le eden masuk spital...nak sms pon x sempat!

bulan 2 tu raya cino ye???

apesal akak dah tau kebun den dah naik semak..akak tak g tolong mesin rumputkan?? kesian la org tgh berpantang ni nak mesin rumput, kasik mkn lembu kambing ayam itik tetengahari buter nih..cehhh!!!

kurrr...kurrrr.....

mama ~ mintak2 plan kita mnjadikkkk hehehe

jaja ~ hahahaha tu ar pasal..bos ko mencarik je..mana maid dia ilang kekeke...i allah 21/22 feb ni jaja...raye cine blk kg ler nk raye kui3

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter