MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....


Mencikkkkkkkkk sangat sangat sangatttttttt haaaaaa...nampak kan muke awek yg cun kat atas neh,.....tu yg aku mencikkkkkkk kat astro neh tau....dah masuk 2010  ni suka sukinye ler g tukar waktu siaran....haaaaaaaaa..meh spe yg kenal penerbit kat astro prima tu tlg kabo kat dia macam le deme baca kan blog aku ni hehehe sengal!!!...tulun²  ler tuko balik waktu siaran cite 'DYESEBEL'  ni wawawawa...mana larat mata aku nk tunggu kul 1 ~ 2pg tu weiiiiiii....dulu time siarannya kul 12.00 ~ 1pg tu pun jenuh aku nongkat mata nk tgk tau....mlm td aku dh mis tgk cite ni, ngantukkkkkkkk sudahhhh....mencikkkkkkkkkk mencikkkkkkkkk...

Haihhh geram aku!!!! dpt ke tidak 'sebel' ngan cinta 'fredo' tu & 'fredo' tu cam tuli jer..klu aku dh leh agak la sebel tu sape...buta it hati tol dia huhuhu (penonton sudah ober neh kekeke)..aduyaiiiii mlm ni aku nk tdo awal...pastu nk set jam bgn kul 1pg .....boleh gitu!!!!...kan lg molek wat solat tahajud ke solat taubat ke ada gak eloknya kan huhuhu...merenk sudah aku...

info wat yg x penah tgk cite ni ~ 'Dyesebel' ni cite filipina, kisah cinta duyung yg naik kedarat untuk mencari cinta sejati nya....sweet cite ni tu yg aku suka tgk...pelakunnya dah le cute² ,hat laki perkasa gitu kekeke...

aku : agak² cite tu leh wat aku senyum,menangis bersama...tu yg best aku layan...

4 comments:

mama bru pestime tgk cite ni ms sebel ngn bubui tu tumpang kt bakang hilux ikut fredo...mengong je citer ni...ko kate best??? hahaha...jgn mareeee.....mama sbenonye...suka nk tgk...tp sbb tk dpt tgk...tu yg ckp cam tu....hahha

hahahaha ampeh tol mama..tgk sekali sekala mmg le xde napsu kekeke...mlm td mata tetiba celik tp dpt tgk jap je...ujannnnn huhuhu

amboi layan citer filipina lak tgh2 malam..kemain lagi eh..dh gi tido..jgn ngigau sebut nama dyesebel sudah..hahaha..

Dee ~ 'fredo' ar dee muehehehehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter