MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....


Malam Terakhir 2009
  



Selepas magrib jiran tetangga blok turun bawah blok...sempena nak menyambut 2010 ni kami bersepakat nk buat bacaan yassin...sambutan maal hijrah hari tu dh di raikan dekat masjid so untuk tahun baru ni k'org kumpul² bawah blok...abes jer solat isyak terus bacaan yassin...penutup 2009


Pastu acara makan malam..menu utama mlm tu Sup Tulang (semua org laki yg masak) satu periuk beso dorang masak (mana yg x keje hari tu ler..aku yg keje wat benda² selain acara masak² la kan hehehe) dimakan bersama mee/behon/nasi di samping makanan² lain...abes makan & kemas mengemas aku terpaksa la menamatkan acara borak² ngan jiran² sebab anak² aku gelejat nk tgk bunga api.....kul 11 aku kuar konon² nk g 'i city' shah alam..


Malam 1 Januari 2010






Kuar je simpang umah aduyaiiiiiiiii dari mana pulak datang manuksia ramai² ni huhuhu....sekali aku nk masuk jalan naik ke 'i city' tutup wehhh!!!!....masalah prblem toiiii...jalan kaki nk g sana????? ohhh tidakkkkkkk...jauh beb tp aku tengok ramai tu duyun² jalan kaki....bukan aku xnak tp nt aku yg seksa..lau dh anak teruna aku tido kang..aku yg haus nk mendukung nya kalu sekilo xpe ni 11 kilo...mau longgar skru lutut aku...

udah nya aku parking jer tepi jalan...wlu pun muka 3 anak dara tu cam x puas hati jer..maklum ler cita² nak tgk pertunjukkan laser tp nk wat camner...majlis jiran tetangga tu lebih penting aku rase...so jadi la kan...tepat 00.01 bunga api dh dentum² alaaaaa cam tahun² lepas jugak cuma tahun ni first time buat kat 'i city' yg baru jer di rasmi kan mgu lepas & blkg umah aku jer tmpt tu kalu jauh tu x hingin le aku g duk dpn tv lg best kan.

5  minit jer bunga api nya pon...yang aku suspek tu sanggup lak dorang nk jalan kaki jauh² semata² nk tengok bunga api hat 5 minit tu ek...best kot jalan ramai² hehehe..semangat semangat...

Apa² pun 2009 dah pun meninggal kan kita...segala pengalaman suka duka akan aku simpan jadikan kenangan & panduan untuk meneruskan langkah selagi di beri kesempatan oleh NYA...Selamat jalan 2009 & Aku melangakah ke 2010...semoga tahun ini lebih membahagia kan...

aku : azam aku untuk selesaikan apa yg perlu aku uruskan sebelum jun 2010...

2 comments:

slamat thn bru kak

hepi new year smai..time blajaq lupa kan sayang² tu ok

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter