MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....


sila² berlari ke restoran KRR yg bedekatan anda ok....PERINGATAN..pastikan ada yg merah pada kamu...luaran sahaja..hat dalam² tidak di kira ok kehkehkehkeh...aku dapat email dr kawan aku ni..lunch ni dia ajak g sebab dia pakai BAJU MERAH mak ngah ....kepada 'Ain' sila percepatkan driving mu.....aku kelaparan sudah hahaha (pg td x bekpas tau sbb dia nk banjer mkn kui3)

aku : klu hari² org banjer kan...harus abes plan diet aku huhuhu

2 comments:

dpt ke ko masuk makan..aku td x dpt..queue pjg beb..malas ar..gi mkn tmpt lain je..

hahahaha...hampehhhhh....sudahnya alih ke kepsi huhuhu...sesak!!!!

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter