MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Assalamualaikum & selamat pagi kawan² semua...Malaysia kini makin di landa kerisauan pasal H1N1...kedip² bijik mate aku tgk bite mlm td,peningkatan mendadak kes kematian H1N1 ini...Ya Allah kau lindungi & jauhkan lah penyakit yg merbahaya ini dari hidup kami semua...semoga Malaysia tidak lumpuh dengan jejala H1N1 dan keadaan kembali pulih sedia kala hendaknya..amin. oittt pjg lak mukadimah aku,lari tajuk pulak ek hehehehehe...meh le aku nak jawap tag cik Arapink kita ni pasal keadaan meja kat opis (camni pun kira tag jugak ek ish ish ish...)ni macam soalan essei je kui3..sila buat satu karangan mengenai meja anda, tidak melebihi 300 patah perkataan (standard spm, klu lebih kata wat novel pulak kan hihihihi)

Nothing yg menarik sangat meja aku ni,sama je ngan meja bos² kat opis ni, aku x bape minat nk letak aksesori kat meja,sebab dulu aku dah keja ngan company jepun dlm 12 tahun camtu, dah di biasakan ngan sistem 5S (meja kena sentiasa kemas & dilarang meletakkan benda² yg tidak berkenaan di atas meja, ada markah tau meja kemas ni ...x caya tya enie..kan enie kan hehehehe)

Close up gitu...barang² stationery aku yg lain cam pen pensi,ruler dll tu aku simpan dalam pensil case aku dalam drawer, klu letak atas meja emmmmm manjang kena rembat, bila tya semua x ngaku...hampehh je, so klu nk guna baru aku kuarkan..bijak tak aku kui3 *** mangakuk katun tu pemberian kwn aku 'mekzah' masa kami 'vss' kat panasonic dulu, ada byk lg souveniar dr kawan², semua aku simpan dlm lemari kat umah aku,anak aku usik aku jentik je kui3...pya la sayang sangat ngan kenangan tu semua, tu ada lg stiker nama dia xtgl lg, dah lebih 3 tahun tu huhuuhu...penuh ngan kenangan dan kesyahduan...

Dan sebelah meja aku opkos la ada phone, aku je konker panggilan masuk ke opis ni, x kira le org mintak utang ke gelpren pomen² aku ke...semua aku tapis dulu, agak² dorang busy x kose aku nak sambung kan panggilan aweks dorang tu,time keje no gayut2 okeh...aku je boleh hua hua hua...

Skrin pc aku....gambar aku berendam ngan 'mama' serta kekanak masa kami lepak PD dulu, aku suka letak sebab aku rase sejuk je tengok ayo tu hehehe..

Dari pandangan tepi,semua sistem filing kat opis ni aku yg kontrol,ruang meja aku ni selesa jugak la,takat nk wat joget lambak tu boleh sangat la kui3...time bos semua xde leh jugak bentang tilam ni klu nk tido,tp spjg hayat aku keje ni belum penah lg la aku tido,sebab aku jarang tido siang..

Bawah meja, xde menda pun, Ada air mineral kat tp cpu tu,atas ada 'jajan' bos aku bg jumaat lepas, dia baru balik Kota Kinabalu, aku lupa bawak balik mgu lepas, sib bek 'cik menti' xkendurikan 'jajan' aku tu...korang penah mkn ke mkanan ni nama dia 'Kuih Cincin', jap lg aku nk bawak turun bg staff kat bawah tu merasa...sekian la adanya...klu zoom pemandangan ke luar tingkap bestt tu, dpn opis aku ni ada mini zoo...byk tu bewok aspa melepak kui3...lupa lak nk amik gambar td..len kali kita cite pasal luar opis pulak ek...ermmm itu je la rasenye pasal meja tulis aku kat opis ni..dh le nak g bancuh milo, kedahagaan lak menulis ni hehehehe..adiossss

aku : meja serabut bisa buat otak lg serabut

6 comments:

wahhh.....
kemasnye opis!!!

Boleh bentang tikar smbl baring2 erk kak?
klu ade TV/Astro lg syok tu...

Opisku..syurgaku....

hahahahaha...klu ada astro jawapnya opisku jadi rumah ku syurgaku le jaja hihihihi...

muahhh kak kiut. thanks jwb tag ara a.k.a essei tingkatan 5...kekeke

meja akak kemasnya...bestnya...

mak ara sokmo kata, mcm mana meja mcm tu gak lah fikiran kita waktu tu...serabutttt...

mmg yer pon... ;-)

paling suka tgk skrin tu... syoknyerr berendam..

hehehehe..camtu ler klu kat umah..klu bersepah adoiii serabut otak tgk huhuhuhu

cc ~~> tu pasal ltk gambo tu..sejukk je rase kui3

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter