MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Assalamualaikum & selamat pagi to all my lovely freinds...harap semua sihat sejahtera...ptg smlm aku dapat call dari sekolah,gtau 'adik' deman & muntah²...so aku seperti biasa mintak perlepasan dr bos nk amik dia kat sekolah,dari sabtu mmg dia cam kurang sihat,stok ubat mmg ada kat umah so aku x bawak g klinik...
Tapi bila amik semlm mmg nampak dia lemah so kena bawak gak le g klinik dan mmg dah agak la panas badan dia 38.5 & tonsil bengkak & merah sgt (doktor le gtau sbb dia yg suluh kan...)dapat lagi ubat demam,batuk,selsema,vitamin & paling penting antibiotik tuk 2 hari & kalu demam x ok lagi rabu kena amik darah pulak..adeyyy ni yg aku x sanggup ni...aku tgk anak xsihat pun dah lemah apatah lg nak cucuk2 bagai ..kalau boleh bia aku je yg sakit...
Apa2 pun harap adik cepat sembuh, smlm dpt mc 2 hari, mlm tadi mama(pengasuh) call dia srh anta jugak kat umah hari ni, dia kata leh pantau kan..alhamdulillah, aku syukur sangat dpt pengasuh yg benar² ikhlas jaga & buat anak aku cam anak2 dia...

aku : la ni kat area umah tu 2 kes denggi..hope anak aku demam biasa je..

4 comments:

gitu leeehh..sib baik kita dapat bb sitter yang ok kan kak..enie nih dah 8 tahun die jaga tau...elokkk..

alahai....sabo je la

semoga anak akak cepat sembuh!...
doc skrg mmg camtu..bila dmm berpanjangan je dia teros nak amek darah..ye laa...

faham2 je la kan skrg ni..

harap anak akak demam biasa!

korang ~~> harap2 camtu la, td baru call pengasuh, dia kata demam dh kebah skit...

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter