MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Payah tul nk lepas post N3 hri ni..busy sungguh mcam pm dah aku hari ni huhuhuhu...tapi aku nak nyelit gak sebelum aku afday hari ni hehehehe...malam tadi aku wat besaday party (mcm beso je party ek hehehehe) ngan anak2 aku je, nak posa pastu nak raya, kena bajet tu weiii...so call je dorang nak mkan apa malam ni, nak selebrate kat luar...no no no skrg bahaya udara kat luar tu....mcm2 virus ada, duk umah lagi best,pas makan leh belonggok dpn tv kan..jimat pun jimat hihihihi...so korang layan le, mana nk rase kek coklat ni meh le amik jgn memalus okeh...
Anak aku yg no.3 tu (adik)kata pe, 'pandai le ibu ni beli kek, buah merah tu tuk anak², anggur tuk ibu, buah kuning tu tuk 'mak yang''(lupa nk gtau mgu ni sepupu aku ada kat umah, baru abis blaja kat utm,baru dpt keje kat worldwide,so baru² keje ni dia duk ngan aku,g keje pun leh sekali sebab sejln sonang kan,aku x bape close ngan sepupu ni sbb duk jauh tp x tau le sebulan 2 lg cemana,klu serasi ok je dia duk ngan aku, aku xde halnya yg ptg jgn malas hehehehe..)aku tgk kek tu cam sedap je, x terpikir lak pasal buah² yg ada kat atas kek tu...adikk otak ko mmg jalan je kan huhuhuhu..

makan mlm kami semlam..nape lak gambo jd gini ek..lantakk le ko gambo aihhh,x kose aku nk ejas dh, x cukup time ni hehehehe...
Besday girl ngan mutak...bahaya mutak kecik ni,kek lom potong dia dak colek skit, nk rase katanya..

acara kemuncak majlis.....pe lagi potong le kan...terliur memasing nak makan tu hehehe

Tapi seblm tu meh kami posing dulu anak banak...iman siap kata..'ibu nk g mana ni',heran apsal pakai key,mcm nk jalan lak ek...hehehehe adoiii nak interprame kena la pakai key kan..byk mulut tul mutak ni...

So apa lagi makan time...belasah je la apa yg ada kan...

Ni ceri untuk iman okehhhhh...

Nampak tul adiknya tulang pas demam 2 minggu kan..la ni baru lega batuk selsema dia..

Ikut dan memasing je nak makan kat mana...tu dak 2 tu mmg 'hantu tv'......makan tido semua depan tv...tp keje sekolah sori ek...klu dpn tv 4 hr 4 mlm pun keje xleh siap...

Dah kenyang la mutak tu, pe lagi dia mmg suka buli akaknya, nt akaknya balas melalak le x puas hati..kekanak...sakit tul telinga klu dgr dorang gaduh tp 5 minit kang baik balik...letih mulut je bebel srh diam kan...beh baik biarkan je...jgn gaduh berpisau bagai dah le....

abis makan...pe lagi tv time, sblm magrib mmg semua dah setel keje skolah, lagi pun mgu ni start ujian bulanan, keje skolah x byk...layan BIONIK ler mentara dorang nk lelapkan mata & pasti nya abis je bionik semua dah masuk alam mimpi dah, bersepah tido dpn tv hehehehe...aku solat & tido le sekali...gerimis lak tu kat luar, pe lagi ZZZZzzzzzZZZZ ler kn..adiossssss..

aku : kena cr date lak nak wat ic anak dara aku ni

4 comments:

woi...nape sume kepale deme hang pi kontotkan rambot...abeh la....sume je ganaz2...mcm ibu eh....

kalau ara yang dok umah akak agak2 leh masyuk tak? leh ngam tak? hehhee...

tapi 2 hari je lah paling lama...kuikuikui...

baru ni nampak mutak junior nih...encemmmm ah iman

:-)

semue cam rupe mamat jeee..huhuhu...

mama&enie ~~> dah nenek dorang yg kontot kn den nak kata apo,sib bek adik tu skolah ptg,xdan nenek nk ketong ambut dia hehehehe..mmg2 lasak semuanya..tu yg ibu serasi je cam tarzan kui3....

ara ~~> tahan kena buli ngan iman leh le join kekekeke...la ni dia duk buli 'makyang' dia je,kena mrh ngan ibu baru dia diam tp jap je...pastu dia kacau lg org tu..lantakkkk dia pun rajin melayan..

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter