MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

oitttttt meh kita men kuiz 1 Malaysia ni...aku dh test..cam soklan spm je hua hua hua..aku merayap g umah kengkawan...hamboiii memasing dah ada logo ek,lantakkk layan je la kan...
Aku la palinga bahagia lau dapat iPhone, nak beliiiiiii tidak le kot...byk lagi lebih ptg dr beli natang ni tp klu FREE sape xdak kan hahahahaha..adoiii gonjol le otak aku pas wat esei td huhuhu...sape nak masuk kuiz sila klik kat logo tu ek..
cantik sehhh natang ni kan...

kuiz yg aku dah join tadi...saje gatai nk syer ngan korang ni kui..

aku : saje gatai tangan,tah betui tah tidak step yg aku polo tu..lantakkkkk

3 comments:

kak kiut boh reference 2 sapa?kn boh emel org len..klu ikt kata mama la

a ah mama baru gtau...hehehehe

yeayyyy....9/10

soklan ke 9 je salah jwb....
takpe ..coba lagi

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter