MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

DEE........percaya atau tidak ko kena percaya hahahaha....aku saje je nk bg 'Dee' lg jeles sbb dia jeles jiran opis dia balik 3.30 hahahahaha...ko tgk aku balik lg awal tau...masuk kul 9 balik kul 3 tau....tapiiiiiiiiii ha ada TAPI le pulak...

Benonya aku mintak pelepasan dari Bos sebab nak bawak anak dara aku (angah) g dentist...saki gigi u, dr ptg smlm berteman ayo mate jew...mentara nk tgu bukak pose tu..kesiannnn..nk buka pose alang2 dah ...tahan jugak la..dh time buka bukan dia makan pun, dh gigi ngungap ngungap sakit kan...mlm td dh g klinik (bln klinik gg) amik ubat je...so kul 1 td dia dh batal pose makan ubat ...call je meraungggggg, x senang aku nak wat keje di buatnya huhuhuhu....

Bos aku ni pun satu..byk lak koje yg dia letak kat meja..saje je tau...jeles la tu aku duk merayap je hehehehe....tp xpe yg penting koje yg bos suruh dah siap..so aku leh enjoyyyyyyy tp nk balik la jap lg...esok je la aku continue aku nya enjoyyyyyy...anyway 10Q la bos bg aku balik awal hr ni...pas g dentist leh aku tinjau² bazar ramadhan (org sakit gg duk diam² dlm keta hehehehe)

Call doktor Dorayah masuk voice mail lak...tido ke hape doktar ni....aku redah ja la klinik dia..harap² dia ada kat klinik..aku suka doktor ni pya servis, lemah lembut sopan santun, baik budi hehehehe...

So aku hentikan mengarut aku ni..bolan pose ni xelok bebel kan nt kurang pahala,lg pun tekak cpt kering kekekeke....adioss....

4 comments:

oh..sempat lagi tu seru2 nama den..padahal anak dia sakit tu..dh2..gi bwk dia..sian kt dia..

hahha....tau2 je DEE nk komen pes...kan???

kesian angah,
pose2 kena sakit gigi plk nyer...

time tak pose boleh meraung, inikan pulak time pose ye kak???

jgn kasi mkn manis2 dulu ye kak..nnt ngilu

dee ~~ hehehehe peka la ko dee

mama ~~ saje ma bg dee lg hangat kui3

jaja ~~ kita yg tua pun adoiiii inikan lg budak kan..

tp smlm xleh cabut,gusi dia bengkak, hari g lg nt, so 2 hr la angah x pose (tolak duit raye huhuhuhu)

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter