MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Assalamualaikum & Very goog morning semua...cecece gaya cam nak sleng omputeh ek...pigi dahhh...sebeno²nya tujuan aku wat n3 ni nk mintak maaf kat kawan²,sedara mara & sape² la yg ada send mesej kat aku 2,3 hari lepas....meh aku titipkan perbualan aku ngan 2,3 org yg menyedarkan aku ttg masalah 'inbox' aku tu huhuhu...

I. borak aku ngan mama kelmarin..
aku : ingatkan mama cuti,upenya tenet sengal ek
mama : laaa mama dh anta mesej kat ko, x dpt ke..
aku : xde lak ma...inbox cute clear je...
pastu aku relex borak la bla bla bla...

II. borak aku ngan sepupu smlm..
aku : anta mesej kat dia ( cpt la skit tie turun.minyak kering ni)
atie : dia call.....la kak cik xdpt ke mesej anta td...
aku : mesej apa....xde pun
atie : tie meting lagi ni tgu jap ek 10 minit...
aku : adoiii sengal aku di buatnya...ok2 jgn lambat.
tension aku weiii jln sure jem kuar lmbt ni....aku belek2 fon apa kes lak fon aku ni...aku send blh le....receive x blh ke pulakkkkk...lantak,aku geram gak ni tgu macik ni x turun2, call mak untuk sejukkan hati hehehehe...

III. borak aku ngan adik...dia call sblm buka ptg smlm...
adik : assalamualaikum kak cik
aku : wkslm
adik : org anto mesej byk kali pehal x balas, x bayo bil ke...oooo klu bopren rajin layan ek..org anto mesej haram xnak balas, minggu ni jadi x blk kampung bla bla bla..bingit tinge aku dengo aihhhhhhhh..
aku : oittt sabo dgo ni dulu ek...org pun xtau le kenapa ngan tlfon ni... call, recieve call, anta mesej ok je., tp mmg pelikla 2,3 hari ni inbox org clear je...sunyi sepi inbox tu xde cite...
adik : looor ye ke,xde le bopren anto mesej ek hahahaha
aku : ada rase nk mkn pelempang ke buka ni...
adik : sabo² hehehehe...guro pun xblh, tau le lapo...bla bla bla...end call

pelik la kan, aku mula la geledah ape la penyakit tlfn aku ni...aku call adik ipa aku, dia srh check kat delivery report, ok je..gerammmmmmmm .....dah nya aku off je, cabut bateri semua...azan dah bek aku mencekik dulu...pas magrib aku on semula...alahaiiiiiii bederet mesej masuk kekekeke...mmg sengal la, inbox aku pun nk 'kuasa' jugak kot hahahaha
So aku nak mintak maaf sangat² yg anta mesej aku x reply...mungkin ada yg tercari² & tertanya² kan kenapa aku berdiam diri.....tanpa sengaja okeh aku menyepikan diri hehehehe, so mlm td inbox aku kembali pulih, test send & receive mesej dr ara ngan ijat.,succes hihihi..alhamdulillah...minta maaf la ye...

aku : memang boring xde mesej kat inbox....ingat kan org dh x ingat aku dh huhuhuhu


8 comments:

mbak...senang je ubatnya....TUKAR BARU....ekekkee

adoiiii selagi blh guna xmau le...dr buang duit beli henpon bek makannn kui3

dulu penah kena..tp sbb no msg centre tu ada org usik..hehehe..

ye ke..mesti sengal gak kan dee xdak mesej masuk hehehe

apa lagi iPhone la, takpun Samsng Jet je

beriban tu jeno oittt.xkose le aihhh

wupsss!!! salah rumah ke aku ni...jap! nak tgk alamat dulu...

ehh..betoll laa ni rumahnyer...


**dah masok dlm

perggghhhhh kak kiutttt....
cat rumah bawu laa....
pepel kalerrr gitu nokkkkk!!!
mama yg design ke nie???
cecececehhhhh.....
raya sakan nampakkkkkk!!

nasib baik msh ingat jln ke rmh akak ni, klu idak..mau sesat le aku gamaknyer....

:)

Rumah dah baru... henpon kene la baru jugak.

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter