MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Tadi aku jenjalan nebas lalang kat semua umah kengkawan..udahnya ni aku dapat huhuhuhu...'Yang baca TAG aku ni sila jwab sepantas kilat!...itupon klu nak jadi kawan aku ler.....klu tak nak jd kwn aku takpe..tak yah jwb....chehh! mcm ugut jer bunyiknyer!!!!...........mmg ko ugut le tu j@j@ oittt kekekeke...ade aku kesah kui3...akak nak jawap ni j@,menandakan betapa Aku Sayang Kamu hahahaha...layannn

wasap wasapppppp j@j@ in the oussss hehehehehe...j@ ko jgn bwk kes g mahkamah lak ye akak cilok pic ni...
1. apa perasan sekarang
~~~> Boring!!!! pertamanya duk terkontang kantin kat opis ni...klu blh aku nak balik le jgk anak dara aku yg x sihat tu..tapiiii cuti ciput je tgl...jap lg nak apply cuti raya lak...keduanya KOTAK KALER KAT UMAH aku ni dah ilang ,kena curik ngan keliwon huwaaaaaaaaaa.........bosssannnnnnnn

2. saya nak makan
~~~> Time ni gula² jer...perot kenyang lg ler pg td dh melantak nasik hehehehe

3. saya x suka
~~~> Time aku mop lantai time tu ler ada org nak lalu lalang...weiii abis tau bau wangi ajak fabuluso tu (ni benonya nada sinis tuk anak² aku yg suka no kacau aku mop lantai..penat ibu bongkok² ngempop lantai tau huhuhu)

4. impian saya
~~~> Nak bawak anak² g bercuti satu mesia...ada org nak sponsor??????

5. haiwan yg saya tidak suka
~~~> yang merayap ( contohnya ulo adeyyyy geliiii)

6. saya harapkan
~~~> Pangillan 'masyuk' tp hampeh je tau huhuhu, skali anto 5 kupang tu...

7. jika boleh diputarkan masa

~~~> Aku nak benti time aku kanak²...zaman yg amat bahagia...

8. saya pada 10 thn akan datang
~~~> Ermmm tah² dah trime menantu kekekeke

9. hp saya adalah
~~~> Nokia...utang akak pasal enpon tu akak dh bayo okeh

10. saya pernah bercinta sebanyak
~~~> Ermmm dulu somi tu ler cinta pertama & terakhir yg lain tu kawan² jer...

11. saya suka pada
~~~> Perkara yg buat saya suke ler...pe lagi hehehe

12. kawan2 saya
~~~> Sape je kenal saya itulah kawan² saya...i loved my freinds

13. pernah dikhianati
~~~> Ermmm penah tp wat hape nak ingatkan.....

14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda

~~~> Seikhlas hati memaafkannya...kan kemaafan itu suatu yg indah huhuhu

15. senaraikan 8 orang untuk di tag
~~~> Huk alooor xde le ayat lain penyudah tag ni ek...ce sruh ajak kawan² makan sekerim ke, g tgk wayang ke...adeyyyyy....tapi aku nak tulih gak le, paling tidak korang tau bahawasanya korang tetap di hati aku wawawawawa....
15.1 Mama (ma jgn bg alasan mkn semot ok)
15.2 AraPink (Bos ko dh ok,jgn riso jawap tag ni dulu lg ptg kekeke)
15.3 Ain_Dayana (Sebab ko x anto kek itam tu meh amik tag ni)
15.4 Smai (sblm g blajo mandu ang amik test ni dulu..i'allah nt ko lulus P hihihi)
15.5 Bulat (mentara anak murid ko wat keje skolah meh akak bg ko keje skit)
15.6 Aspalela (smlm kemain ko merayap ek, hr ni langsung x nampak idong ko hooh)
15.7 Cecelia (masuk lab ngulo & sila jawap ni cc hehehe)
15.8 Okliz (dah abis keje skul,jawap soklan ni pulak ek)

aku : Yang lain bukan aku x sayang tp ni tuk 8 jer kan hehehe(tp geng laki mmg malas aku nk bg sbb korang mmg malas kan kui3)

3 comments:

Terima kasih le kak....ni la baru nama nyer "kawan tak mau lawan!"

Hutang henpon dah bayar yer?
hutang topap kan saya bila pulak?

hehehehehhehe...acah aje!

hahahaha..adoiii ko ja..x men le topap2 org pakai line ler kui3

kak kiut..eden suko nk jwb tag akk ni..sambil ngulo den jwb ek!!..dh siap nti akk g lawat blog den yo!!.wuhahaha

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter