MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

n3 ni pttnya smlm aku post to memandang monday always busy (kononje la tu hehehe) makanya la ni baru leh wat n3 ni..bese ujung minggu je celik mata,otak duk pusing nak g mana hari ni..duk umah je bosannnnnnnn kan...bukak astro cite sama gak d ulang²..boring jugak, sekali pas siap nasik lemak menu pg tu..apa kata aku bawak kanak² aku ni p libray lak hari ni...bagus jugak tu kan..so aku gugah je dorang,sape siap lambat tinggallllll...kelam kabut berebut masuk bilik air kekekeke..aku mmg suka mendajal dorang ni...klu x buat gitu..emmmm semua duk peluk bantal lagi...so pas bekfas kami gerak g perpustakaan shah alam, dekat je benonya hihihi,nek bas bini baru 5 kupang je ....tp dh ramai2 ni payah le nek bas kan, nek keta lg senang, lau de wat ragam,masuk keta balikkkkk.....senang kan hehehe...
sampai je libray, adeyyy de pe pulak ramai² kat ruang legar dpn tu...ooooo student² MSU wat event kat situ...dah alang² kan aku join la program 'medical checkup' dorang tu lagipun ada xtvt tuk kanak² kat situ....budak² pe lagi suka bangat la kan..layannn je la...
'Chiken dance' best je tgk nk join segan la kui3..budak² je semua...
Iman pun sibuk jugak tp jap je..pastu lari dh dia...panas pun masa tu..
Iman duk gayakan adiah along & adik
Pertandingan mewarna along kategori 2 dpt no.3 adik kategori 1 dpt no.2 (ada rahsia kejayaan ni kui3)
Student² biomedic busy melayan org awam yg ada masa tu..aku pun bt gak medical test tu...resultnya okay aje...tp gambo result xlepas loading lak..hampehh jew...darah ok, kolestrol xde,yg ptg banding tinggi & berat bmi aku 23.5 (normal la tu hehehe) so mentain kan aje (tp nk kurus skit lagi la...dasar manusia xpenah puas kan aku ni hehehehe)
pastu kami g muzium( depan libary je...) plan dh lari ni hehehe..ptt g libray ibu oitttt...
xde gaya langsung duk kusi hakim ni kan ..mmg xlayak pun kui3...
Replika masjid kebanggaan shah alam bandar anggerik..
Bujang senang,replika je tau..nk tgk keturunan kot ada yg idup le g sawak nun hehehe...
apa pesyen tah budak² ni..cam x puas hati jew huhuhu....
ermmm masjid apa ni ek..lupa la aku kekeke..
pastu masuk la libray,dh panas berjalan² kat masuk libray sejukkkk...nyaman gitu..
ni bukan bace buku,selak tgk gambo je dua badik ni
nk peksa tahun ni tp tgk buku apa dia amik....balik² buku cite gak yg d cari....konon nak masuk sekolah sukan tp tgk le cemana result peksa kan..
ruang kanak² ni xsesak sgt, so tenang dpt tido mmg lena kat sini hehehehe...
abis lepak² belek buku kat libray merayap lak kat sacc mall...ada siran luar 'hotfm' sempena jualan hartanah pkns kat situ...prgram 'hotfm belanja sakan' ...aku just ronda² jer...x tgu pun program tu start...klu dpt join bgs jugak, call hangittt jew huhuhuhu...
Bek kami ronda² je kan window soping hehehehe...
ada lak keta hotfm kat luar...pe lagi ank aku posing le kat situ....
setengah hari merayau², letih jugak, balik makan, berehat ..ingat nk g umah adik last duk umah je la...esoknya aku ada prgram lawatan fama lak ke penutup hari peladang kebangsaan kat melaka...so rehat & mlm layan tv,layan mesej & zzzZZZZzzzz

aku : byk gambo xlepas...nt aku nk set kt 'picture trail' tepek kat gajet lg senang nk tgk kan

7 comments:

oitt..si kakak gambo last tudung dah hilang daaaaa...keh,keh...

tau xpe..mmg hangan taik ayam je tudung tu..panas abis dh singkap huhuhu

best nya..nk itot gak!!

dh rupe dak jantan je anak2 dare ko kiut....ekekeke

smai- jom la hehehehe
mama - tu le pasai lasak pun cam jantannn je huhuhu

bestnyer jalan2 tp dee tgh kurangkan aktiviti luor memandangkan h1n1 nih..

dee ~~> bgs tu hehehe tp budak2 kan lau duk umah je bosan mula la gaduh je huhuhuhu...

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter