MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Makanan yg Halal lagi menyenyangkan perot le kan...adeyyyyy tu pun x tahu ke hua hua hua...mati selera aku pas merayap umah aspa pagi tadi huhuhuhu (sila wat N3 baru pa...busuk yg amat bau2an kat umah ko tu pa kekekekeke,leh masuk tg ambutan layan ko pa..)Makanya perot aku dah lapo...aku start keta g kafe kt ujung jalan nun....aku tgk pic mutak paberat aku,cam sedap je layan ni...so pe lagi..'bang megi kari telo mata sa'...x smpai 10 minit siappppppppp!...hehehehehe..megi kari berapi mawi ler kan pe lagi huhuhu...abg tu taruk lagi cili api..adoiiii basap tinge aku dah...teh O ais melegakan kepedasan....Brupppp kenyang...alhamdulillah...

Ilustrasi only... ..ni mee bukan megi okehh..menu yg aku masak ptg sabtu yg lalu...high tea kami anak beranak..Sebut pasal mee kari,kalau aku otw blk kg,aku mesti singgah kat sg besar, restoran Mak Siti,layan mee kari tu ,,,perghhh mmg power siottt...(nemo sila jengah kedai mak siti tu ok hehehehe)

aku : paberet kari ni,sekali pandang (sekali je okeh)org kata aku cam anak mami tp anak sejati Perak le no mami okeh hehehe... href="http://www.mylivesignature.com" target="_blank">

8 comments:

bile le nk balek kg nih....kalo saing leh kite deting kan cute..

plan shantek2 ma....sure kita leh deting tp jalan hehehehe

wahhh!!
menggiurkan itu mee kari horr...

:q mintak sikit buleh?

!
!
!
!
!
!
v

antu mi kari...kekekkeke

jaja ~~> meh turun shah alam hehehehe

ara ~~> ada kesempatan kita ketemu kita men masak2 okeh hehehe

jaja ~~> meh turun shah alam hehehehe

ara ~~> ada kesempatan kita ketemu kita men masak2 okeh hehehe

Cam bes je kedai makcik siti tu! Nanti nk pegi sana la leh mkn mee sambil jmpa nemo. wakakaka

tu dia no,sila² akak tumpang suko jo ko jumpa ikan tu kui3

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter