MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Opkos le ngan Anak² aku yg terlover kan...tambah lg meriah mgu ni mak abah aku datang sini jengah anak dia yg 3 ketul ni hehehehe (sape lg klu x aku, adik jantan aku & abang aku ler....akak ngan adik pompuan aku duk kat kg nun ..jemu dah abah ngan mak nak nengok kekekeke)...
Cuti aku busy tul....sabtu pg aku dah gugahkan dak 4 org ni bangun sbb aku ada keje skit nk buat..so pas sapan kat kedai Hakim kat blkg umah aku tu aku gerak g opis, sambil wat keje aku sempat lg tu borak ngan mama,cc & ara hehehe...pas abis aku cadang nk g muzium shah alam, tp lepak jap je tingat lak mgu ni kan ada pesta buku kat komplek PKNS so .aku dh janji ngan dorang nk beli buku keje kat deme ni ..so pas benti 10,20 menet kat muzium tu kami gerak g komplek PKNS lak...
Awmakkkk ramai tul maknusiaaa....jenuh cr parking..murah beno ke gamak nya huhuhuhu...so merayap le kami kat situ berlima banak...berpeluh tul bawak bdk2 ni...semua deme nk kutip....tp buku tu elok tuk deme gak kan..so aku angguk je la...tp dlm anguk2 tu ada bajet gak tu kui3...
Lepas cari buku kami cario askerim lak....melantak lak sekerim mcd...duk bedebeng kat tepi mcd tu perabih sekerim..ada gak jeling² ngk kami makan sekerim...nakkkk beli le kann apa tgk2 hehehehe...pastu balik letih ooo lebih separuh hari dah jalan...tp singgah kedai jap,dr pg td mmg dh plan nak masak mee kari tuk mkn ptg, so blk umah trs men masak2 menu mee kari...mentara budak2 sibuk belek buku baru beli mee kari siapppppp...abis deme makan...iman dh bukang keletihan aku solat asar, kua bilik air senyapppp...ilang dh semuaaa...tgl note je 'ibu k'org main kat bawah' adoiii budak2 mmg x reti penat...lantakkk..abis solat aku mencekik mee kari lak (td cam kenyang tp pas mandi lapo le pulak hehehehe)sambil makan sambil layan cite tv yg alahaiii langsung x memberansangkan..boooosan!...udahnya den lolap sblh iman..
Mlm pas solat mgrib kat phone aku ada 2 miscal.adik aku call,aku bio je udahnya dia call aku balik bising nape aku x return call..phone ank aku off lak tu mana dia x lg hangin..padan muka aku huhuhuhu..adik aku lau bebel kalah mak aku tauuu...dia srh aku dtg umah dia,mak ngan abah ada kat umah,esok nak balik katanya..lorrrr hr tu kata lama lg duk sini...adeyyy ni le mak abah aku...payah nk tgk umah lama2 huhuhu...ahhhh malas le dah malam...tp aku pomis sok sesudah subuh aku g le umah dia ujung peta selangor tu...(pulau indah - tmpt pendatang haram masuk kekekeke)
So pas subuh jenuh le aku kejut kan budak2 ni srh bangin..seksa tau bese le kan hari minggu mesti le nak golek lama skit...aku gerak g umah adik aku..upenya akak aku dah ada kat situ....mlm td sampai dari kampung nk amik mak ngan abah..sampai je aku pe lagi mencekik le bekfes...mkn2 borak2 lorrrr deme nk g umah abang kat petaling jaya pulak...ya ampun...klu aku tau aku g terus umah abg ler...utara selatan lak aku nak drive..saboo je le...udahnya ada le sejam dua lepak sana..gerak pulak g petaling jaya umah abg..makan tengahhari lak kat situ...pas zohor dorang gerak balik perak..aku ngan adik lepak lama skit kat umah abang..petang kami gerak balik ke sarang memasing...letih merayap minggu ni...tapi ptg tu aku sempat lg tau g kedai gunting ambut..iman nak mutakkk so aku layan le,rimas kot dia rambut dah pjg ( aku tgk xde le pjg beno tp kesian dia panas kot)lps magrib budak2 buat jadual,iron baju bagai...tgk jgn lupa lirik@ smallville...zzzzZZZZzzzz..sedo2 tv tgk kami hehehehe...pagi ni semua liat nak bangun...tp apakan daya masing2 ada tugas okeh....korang layan la pic tu seadanya okeh.....caloooo bete...GAMBO????? TGK KAT PICTURE TRAIL BAWAH OK...xtvt hujung minggu...
aku : kesibukan kdg2 dpt melupakan sejenak masalah kehidupan....

2 comments:

mano mee kari wehhhhhhhhhh...nak makan nihh..huhuhuhu...

oittt..g tgk kat slide kat bawah nun kekekeke

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter