MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Salam & selamat pagiiiii....Pestime aku dapat TAG dari sorang kawan Cyber yg lom aku ramas mesra lagi hehehehe..mekasih J@J@ bg akak soklan mencabar kewarasan akal ni kui3...so meh aku nak jawapp....j@j@!!!! akak nk bayo utang ni..sila layannnn hehehehe
1- Sudah berapa lama anda menggunakan handphone tersebut?

Guna henpon mmg dah lame dah tp hat model yang latest guna ni…emmmm baru je 4,5 bulan camtu....itupun sebab yg lama tu screen dia prblem klu x xkose le bli baru pun huhuhuhu

2- Apakah wallpaper yang terpampang di skrin handphone anda. Dan terangkan mengapa anda memilih wallpaper tersebut?
Kenapa aku guna wallpaper ni…Panjang cite nya tp meh aku cite pendik je la ek…ni le gambo kenangan arwah asben aku ngan anak2 ( besday dia last year 30 03 2008) celebration yg pengelas dia….very sentimental value la, aku rasa takat ni lom ada ati lg nak tuko mana2 wallpaper,.bio je la yg ini…kenangan mengusik jantung gitu tapi life must go on betui dak hehehehe..

3- Berapa jumlah ‘contacts’ yang terdapat di dalam handphone anda?
~~> Aku rasa lbh dr 300 org camtu (tu yg aku rasa la...yg lom rase x tau le bape hehehe)
4- Sila masuk ke ‘contacts’ dan pergi pada huruf ‘M’. Berapa kenalan anda yang namanya bermula dengan huruf 'M'?

~~> Huk alorrr ada 59 nama hehehe…almaklum le semua geng MO aku set ‘M’ depannya..senang skit nak cr kekekeke tambah lak lg no Mak, Mak Mertua M bla bla..

5-Berapa jenis handphone yang anda telah guna, selain handphone yang terkini?

~~> Aku guna 3 jer ..itu pun atas alasan asben tuka enpon aku yg lama dia belikan yg baru so yg lama dia amik le (tred in itu hehehe…)

~~> Pastu dr no.2 ke no.3 aku tukar sebab sob sob sob….aku x tau kenapa tetiba bgn pg skren enpon aku dh jahanam wawawawawa…sedih tul ati ayam aku nengok..tp nk wat camner kan…aku gagah gak g kedai enpon …masa tu dah ujung2 bulan tu…so aku rembat je la enpon ni..murah je ….tp x kesahla yg penting ada mp3, camera & yg ptg leh wat miscal kekekeke…kantoi lau abg aku bace ni huhuhu…

So enpon aku ada 3 je la…semuanya masih dalam simpanan,…aku ingat nk simpan la semua barang2 yg rosak tu mana tau kot 10,20 tahun akan dtg leh bkk muzium lak kui3…
Model Nokia 6510
Model Nokia N85~~> Aku Dah Simpan Dalam Peti Rasia aku huhuhuhu...

Enpon Aku Yang Latest...Jadila dari tak ada....hehehehe

6- Rangkaian telekomunikasi yang anda gunakan? Nyatakan mengapa?

~~> Dari DULU KINI & SELAMANYA hehehehe...entah la mmg aku serasi guna line ni..lg pun family, kawan2, bopren☻ semua majoriti guna Maxis so murah beb!!!...
~~> Dari aku guna Prepaid la ni aku guna Postpaid....so berbaloi baloi (j@j@ ni kan ke tagline Celcom le kekekeke...)
7-Nada dering yang anda gunakan
~~> Ermmmm Aku minat ngan Rock Jiwang Kapak..irama Retro gitu ...so Nada Dering Aku jeng jeng jeng ......”Kerana Cinta Aku Turutkan – Succes“...tangkap lelehnya lirik hahaha...

8-Senarai top 5 yang anda selalu msg?
Kena tapis teh ni klu x Leh Kantoi Aku ni tapi jawapan kena iklhas kan well.....
i. MC@R (duk jh jimat men mesej je huhuhu)
ii. Abang aku ler, nt dia bosan nk mesej sure dia call kan (bijak x aku kekeke)
iii. Adik Aku ( dua2 ni merangkap bodyguard aku sekrang ni…isk isk isk mana aku g semua nak report kat deme…tp aku tau tu tanda deme syg kat aku huhuhuhu)
iv. J@H – adik angkat cyber aku
v. Geng2 MO ( Arapink, Cun, Krals dll)

* Penceria hidup aku korang semua ni, lau xde mesej satu hari aku rase cam x sempurna je hidup kekekeke…

9-Soalan terakhir. Nama orang tersayang (bf/gf) yang anda set dalam handphone?

~~> SAYANG..tu untuk no enpon anak2 aku ler ...BOPREN???? ish ish ish...KLU ada kan letak 'DARLING CUTE'...romantik tauuu....podah chittt..

10- Orang yang nak di tag?
~~> Aku nak bg org yg x penah jawap TAG....

ANA PBK – meh amik tag (blajo2 jawap soklan ok)
~~.> Ko klu x jawap ni nt raya kena sediakan duit raya ank2 buah ko yg deret ni duit hat baru kuar tu ek…so jawappppppp kekekeke


Aku :Takat nak Miscal & Mesej beli tepon cap ayam pun ok ape hehehe…

4 comments:

haii olive....thanks for comments...

gambar akak takde kat screen ponnnnn???

arini takde keje, lepak kat MO..tp takde org pulak...

sob sob sobbbb

sukernya da terselit nama ara...hehehe...tapi mmg betul kak jaja...ara ngan kak kiut ni tido jer yg memisahkan...huhuh...kalo tak sawan gelak sensorang bermesej...

hahahaa

aspa~~>ko joli katak ijo le hr ni ek hehehe..nt ptg akak jgh mo tu ek

ara ~~> a ah, lau seopis le agaknya tahhhh...mau betepek keje x jalan kui3..mesej la phubung plg derassss hehehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter