MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Haaa amikk!!! N3 aku yg ke 3 hari ni ...rajin terlampau aku ngan blog hari ni hua hua hua...kemana pun aku x merayap duk layan blog je...sambil layan2 keje yg bos pesan sblm bangkat g otesen tadi...



Tu dia IMAN aku dah MUTAKkkk..aku x suruh okeh..dia yg nk sangatkan..rimas kot.. kalau berpeluh kuyup tu kepala dia...sok ku turutkan le kata nk botak dia tu...'iman nak cam UPIN&IPIN le ibu'...haaa layann je la..

Tapi malam td tgk Smallville...iman dah mcam Lex Luthor lak kui3...

Wat ever ler,..yg pentingg anak ibu tetap hansemmmm hehehehe....
aku: anak2 aku semua 'cute' aku kata ler huhuhuhu...

3 comments:

huk alooooo..mmg cam lex luthorrrrrr..hahaha...

hahahaha..adoiiii tp lau perati btl2 ensem pe lex luhtor tu..pagai je x semengah kui3

hihi.. nape lak dia mutakkan kpala tu k.cute..

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter