MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

assalamualaikum & selamat pagi semua...mlm tadi aku ikut pogram skolah ngan anak aku yang sulong tu...majlis bacaan yasin, solat hajat sempena nak menghadapi UPSR & sekali le ngan solat terawikh....itupun senyap² je g,klu iman tau,adeyyyy x daye le, semua x jadi nt,duk layan kenah dia je,klu g jalan² ok la,majlis camni mmg x susuai la kan....so iman kena duk umah dendiam ngan angah & adik...aku mintak tolong sepupu aku tgk² kn dorang...kul 7 lbh camtu baru aku g skolah...selang 1 blok je skolah,dekat beno hehehehe...klu loceng skolah tu sampai umah aku leh dgo..so leh bygkan dekat ke idak kan...
inilah sekolah anak² aku blajo...byk cabaran skolah sini...cabaran jual beli, ada je org nk meniaga kat skolah ni, budak² ni pulak apa aje yg ada jual kat skolah minat je nk beli,pensil recyle pun nk beli huhuhuhu
sambutan dari ibubapa amat mengembirakan (kata guru beso masa dia berucaple) tp mmg ramai pun ....klu pogram motivasi tu aku leh kenal je sape yg g....balik² org yg same je...mungkin berkat bulan posa & memberi semangat kat anak² yg bakal mengadap peksa x lama lg ni..
inile geng bas skolah along hehehe...aku tgk dia je cenonet,org len besar²,bantut ke anak aku huhuhuhu..tp xpe yg penting pelari harapan sekolah u, ringan kot hehehehehe... penuh kantin ngan mak bapak & anak², ada gak yg bersila kat bawah dh x cukup tmpt...
abis buka pose...terus semua g dewan terbuka,majlis start le, solat magrib, solat hajat, baca yasin, solat isyak & terawikh....sore iman tu syahdu tul, sebak je dgo huhuhu...sblm kul 10 majlis dh usai...aku tgk lampu dpn nyala..sure lom tido..aku ajak along g kedai beli jajan...aku paham sgt pagai iman,so bertindak sebelum kena hehehe.....bg je salam iman dh duk blkg pintu...jenuh la menjawap tp tgk ibu dia pakai telekung x byk la soklannya hehehe...lg penting ibu blik bawak jajan..kira berbaloi le tinggal pun kan....tp mak aiiii rumah...bersepahnya, xleh harap le anak dara kat umah ni.....malas aku nk bising, capai penyapu, mop lantai,masak nasik tuk sahur esok pagi...terus tdo...yg lain pun semua dah lelap...gudnite bumi adiosss....

aku : along buatlah yg terbaik peksa ni ok.

9 comments:

bguih la kak..leh erat kn hbgn antra ibu bapa & guru

moga doa ibu membuatkan along lebih semangat utk berjaya dlm UPSR..

smai ~ betui betui betui

dee ~ mudah2an

seronoknya...bila lah aku nak beranak pulak...kekeke

kak cute, pesan kat along, exam jwb betui2 :-)

nnt cik ara bg adiah kalau banyak dpt bintang...hehehe

Kak cute..klu along dpt 5A...nnt saya bg adiah.
tp kecit je laa....hehehhe
sekali dgn ibu dia...
keh3...

emm.. bgs tu k.kiut p solat hajat skali ngn anak2.. smg along sukses dpt 5A tau.. acik cc doakan n support..

Selamat menduduki peperiksann...

A thousand steps begin with a step.

gud luck 2 along...get 5A k!

wahhhh....

kak cute coti erk arini??
cissssssssssssssssss!!!!

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter