MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Posting terakhir sblm aku kemas buntil hari ni....aku close umah aku ni start kul 1pm ni sampai le 27 sept 2009, i'allah senin 28 sept kita ketemu kembali,dengan izinNYA okeh...semoga kalian semua selamat pulang ke kampung masing² & kembali dengan selamatnya...mana yg xde kampung halaman tu korang g la tgk wayang ke,mandi manda ke tp best ke ek....best lg blk kampung tau ...nk ikot jommmmmm hehehehe....mana² yg kena bertugas tu harap bersabar selalu ok,agak² boring call je aku,sebab aku pun duk melepak kat umah je,amik tender cuci pinggan mangkuk hehehe.....
p/s : smai, jaja, liz ,ara,cun ermm sape lg eh...gelap je tingkap geng yg lain ni...moh kita kemas buntil..jeles aku aihhh tgk umah deme gelap,mesti dh jumpa kaum keluarga masing² huhuhuhu....adiossssss

7 comments:

sblm balik...sila jengah blog saya ye..wat basahkan gusi...

hehehhe

berhati2 di jalanan

selamat hari raya & maaf zahir batin..hati2 di jln raya..

jaja ~ pengelas n3 pun meleret pjg ek hahahaha...ht2 okeh.

Dee ~ u too dee ht2 dlm perjalanan

HATI² D JALAN RAYA

see u soonnnnn kak kiut!!!

Drive carefully!!

Kak cute....

Salam Lebaran..

kad raya dah sampai...ntah bila tak tau la..tup2 pepagi dtg opis, dah tertepek je kat atas meja saya..terima kasih ye kak..

tak sempat raya keling..dia dah sampai dulu...keh3...

salam jaja....dh bg abg posmen komisen tu pasal cpt smpai hehehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter