MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

alkisahnya after bebincang dlm waktu yg singkat jumaat lepas, makanya 4,5, 6 ketul geng mo bersepakat le duduk semeja berbuka puasa bersama² di Mutiara Damansara..punya la azab nak cari tmpt ni ( almaklum le x penah aku pergi tmtpt tu huhuhuhu) belakang curve (pestime la aku tgk bangunan curve ni,jakun kan aku.....) aku cite serba sedikit je la perjalanan kami ke sana eh,....jeno ngan rina (awek le sgt ek jeno hehehe) mmg terus g sana, aku,along,iman,myra & faiz dr shah alam g ke tman dato harun amik liz kat komuter then g jumpa maman kat shell pj tu patutnya..komuter lmbt tiba makanya maman pun jln dlu pelan² konon nya hehehehe....tah mcam mana ada la scence lawak skit melajak kan aku ke lorong g sunway...atenya kelain le pulak,pttnya aku masuk federal highway..adeyyyyyy tau je la sunway tu always busy....nak wat camner redah je la..sib bek faiz bopren c myra tau skit jalan² kat situ..kuar blk federal trus g kelana jaya...aku lau smpai kelana jaya tu mmg bese le tp atas lepas tu jarang lalu, klu g pun jd penumpang je so x kuasa la nk ingat jlan2 kat situ kan....makanya letih gak le tinge kena bebel x ngikut arahan ( xpe2 satu hari nt turn aku lak bebel kui3) , tp kan jln kat situ cam huru hara je aku tengok ( dh x besekan gitu le hehehehe...alasan), masuk la ikea,curve,tesco macam2 ada kat situ...sekali call jeno...oittt salah bukankat situ..adeyyyyy...salah lagi....upenya kawasan perumahan restoran tu....redah nya redah jumpa gak le tmpt tu.itu pun faiz nampak le ada signboard kenet kat tp taman tu klu idak tah le buka tp jln kot hehehe ....lambat tiba pn time azan kami dh ada kat situ...kira ok la tu kan hehehehe....
mulanya port kami kat tp ni....romantik u lampu malap² je hahahaha...aku bawak coklat moist aku yg x bape nk lembab tu..jeno lak dh beli kuih,so sblm nasi tiba kami makan dulu apa yg ada..korang tgk tok penghulu x abis lg ngan seme H1N1 nya ...mask pun len mcm je hehehe...
tu tayang kamera canggih weiii...tp mana tah gambo hehehehe..cpt le jeno on9 24jam pun x lepas nk uplaod gambo ek...tp kan ada la org tumpah kan air,sib bek kamera jeno selamat kekekeke...
kira dlm pakej air buah ni.....so byk la air buah mlm tu...siap oder 1jug lg xtra air laici...yg penyudahnya aku,iman,jeno & liz perabih kan laici..kenyang minum ayo je hehehe
orng berdua ni semangat sungguh menyedok tomyam yg konon kaw sangat tu..mmg kaw pun masammmmm....
oppps lupa lak...setibanya makanan meja pn bertukar ke tengah hehehe....x muat le meja tp tu , kecik no, meja ni baru selera nak mencekik kan...
apa la 3 sekawan ni borak ek...
pas makan pe lagi kan posing le hehehehe
myra 'la dolce' ngan ehem² dia.....myra ko amik gambo ni tepek kat dinding umah ko tau hehehe
seperti bese, klu dah buah mangga berkumpul xkira ramai ke skit...borak pya borak, tgl kami je melepak kat atas tu ..tetamu yg lain semua dah angkat kaki hehehehe, tp x lewat gak, kul 9 dh gerak balik...ada ati nk melepak kat 'curve' tu maklum la aku,liz & myra x penah jejak tmpt tu tp memadangkan hr malam ( aku klh lau drive mlm ni maklum le rabun tp eksen cam x rabun ) perjalanan balik jeng jeng jeng....aku lajak masuk penchala link lak hehehehe...udahnya kami anta liz balik sentul bru kami gerak balik shah alam,drift jugak la dlm rabun² tu...gayat la faiz ngan myra..sori eh hehehehe, pas anta myra & faiz nek komuter pdg jawa,seblm kul 10 dh sampai umah,...wlu pun ringkas tp best kan...len kali leh g makan² lagi...shah alam pun ada gak tmpt lagi best dr mutiara tu...dh kenyang minum air & kuih bila makan cam xde perasaan je hehehehe...bangun sahur kepala aku berat je...klu drive mlm2 mmg cmni la..adeyyyy byk kali dh plan nk g cek mata tp malassss...

aku : kat sini gambo yg sopan santun je aku letak hahahaha,nk tgk lg gambo candid g FB & mangolian ok...

13 comments:

tuh laa..kalu setakat nak makan tomyam..kat taman medan nih pun ade..sedap wehhhhhhhhhhhhh...mmg mabelessssss...

woit....ape si mutak tu pki??? topeng gas ke??? ahakkss...

enie ~ benonya jumpa kawan2 lg ptg dr makan hehehehe

mama ~ mask special tp abis2 lg tu seme2nya...

sonoknyer buka pose ngn geng brapa ketul MO. At least leh gak jumpe er..

restoran tu cam kenal jer.. area ofis cc dl..

abg mutak tak bawa family ker...

wohooo...jeles...jeles...hehehe

abg mutak, lawa topeng, kat mana ada jual? hehehe

nanti buat lagi taw...leh kitorang joint lak :-)

makan tomyam erk??????smai pn mkn tomyam gak baru ni =)

a haaaaaa jgn jeles2 eh len kali kita g makan² lagi..makan je la keje kita hehehe

dulu2 suka bukak posa kat restoran vietnam tu apa ntah nama dia kt sacc mall..sedap..

lau trun shah alam caling2 la dee leh kita jumpa kan

Tak best la makan dekat situ... sebab aku tak de.

hahahaha jeles la tu huhuhu

mcm x syok je.
bila nak buat lagi....jgn lupa sponsor aku. hua3

sponsor baru nk g ek ish ish ish

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter