MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Hachommmmmmmm....sori kawan² hr ni aku x bape sihat...seme² tp bukan seme² idung kembang tu tau tp smlm melahap ais cendol tu,selalu buka pose ngan teh O panas xpun Milo Panas tp smlm tgk cendol kat bazar tu cam besttt sgt..beli le pe lagi...udahnya padan le muka...sedap sgt nya pasal..layan je la huhuhuhu...

Pg tadi adik ipa aku ym...gini le chit chat kami...

kak Sue : jadi ke x beli tv ni
~ dia keje JVC,so skrng ni dorang wat sales,leh dpt staff price, tv panasonic aku la ni cam demam kura² je skarang ni....ada plan gak nk beli hari tu tapi...
aku : x jadi la kak sue, bajet x cukup ni
kak Sue : ate dh beli oben mmg le...mintak2 resepi tu nak wat kek hehehe
aku : huk alooor...bila lak beli OVEN..mane de

kak Sue : budak dua tu le kate ibu beli tmpt nk masak kuih

(mlm td along & angah buka posa kat umah akak ipa aku,adik ipa pun join skali tu yg dorang wat gosip tu hehehehe)


aku : hahahahaha..adoiii budak2 ni...semua deme cite ek,bukan OVEN ler...org beli MIXER da...

Kak Sue : dorang le kata ibu nk wat kuih....ingatkan tul beli OVEN baru hehehe

aku : adoiii xdaya le nk beli OVEN...

Kak Sue : ate bila nk buat kek nya

aku : konon nk wak 'coklat moist' ujung minggu ni..

bla bla bla pjg lg borak jam k'org pagi tadi tp lau sambung lari tajuk lak hehehe...


Sabo je la anak² aku ni...tu belum 'joyah' aku tu,lagi laju tp sebab dia skolah petang xleh le join sesi bergusip hehehehe...kambing senyum kat aku bila bayang dorang bercerita mlm tadi tu hehehehe...dak2 tu nk cakap apa natang tu mesti x tahu hentam aja la tmpt masak kuih, yg maciknya shotkad je le kata OVEN...dari beli oven bek aku tuko tv kat umah tu huhuhuhu...apa pun ujung minggu ni aku nak neray le wat 'coklat moist' tu , tp oven lama kat gobok tu xtau la ok ke tidak lg, xdan nak panjat tgk mlm td...pas trawih aku trs tdooooo...letih u. meh aku pinjam pacik gugel nya mixer....ini le rupe mixer ye anak²...mungkin mixer yg aku beli tu masih lg dlm kotak so dorang men agak je...makanya mixer jd oven hehehe...
aku : edit dulu perbualan ...yg x berkenaan kena tapis teh dulu hehehe

12 comments:

kempunan tu anak2 nk mkn kuih raya ibu buat.. nk buat tu buat byk2 tau k.kiut.. send kt umh cc skali.. hihihi...

ha ah...ara nak jugak :-)

boleh booking kueh raye tak?

nk!!!!!

oit koranggggggggggg hahahaha hadoiii bila masa lak den nk wat kuih ni...tgk ada sales..saje gatai beli tu tp buat kuih entah le bile kui3

choc moist buat style kukus ok gak..sedap sama je..trylah..

kukus pun sedap eh...ok2 nt cute test try..

wahhh!!!
patot lah ade bau kuih2....
ropenyer baru beli mixer ye kak...

kehkehkeh!!

Meh le kasi resepi choc moist kat sy. Nanti raya nak buat. huhuhu

nak ek liz,nt akak pos kan nko ek

umi pon baru beli mixcer baru,yg lame dh hancus,x leh nk oberhul laie....ekekeke

umi pon baru beli mixcer baru,yg lame dh hancus,x leh nk oberhul laie....ekekeke

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter