MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

taraaaaaaaaaaaaa aku kelambatan sebenarnya watkan n3 untuk baby boy comei ni...maafkan mak uda ek sayang....inilah anak buah aku yg terkini menjadikan cucu ke 14 atuk & opah...lahir pada 28 ogos yang lalu... hari ahad lepas baru la berkesempatan melawat sambil buka posa kat umah adik,ni anak ke 2 dia...
nama dia RIZKY NUR AFIQ, ada lak skit nama org tu kan huhuhuhu...dengan berat 3.4kg , seksa mak dia kata nk kuar kan hehehe..nasibla la kan...yang penting mak ngan ank selamat,alhamdulillah.
pas buka posa dengarlak org main moyam kat tman umah ni..pe lagi betabur le budak2 kua umah g tengok....aku ngan adik pun join ler..... aku try snap gambo dorang men moyam tp gelap le pulak..penyudahnya beli bunga api ngan mercun, kami men kat dpn uma dia,adik aku je melayan dorang..so tengok le ye....



ni je le yg iman berani main,yg lain mintak mahap le ye hehehe...so abis men bunga api & mercun kami gerak balik shah alam, dan lagi meronda kat up town,punya la ramai manusia..lemassss...bek aku blik...budak2 pun dh ngantuk...soknya senin cuti nuzul quran,nk g umah abang lak...adiosss





5 comments:

utk ko coco...ade sempene name ko lagi hauuuuuuuuuuuuuu

kebetulan le tu ma...xde kena mengena hehehehe

comey..tapi smai lg comey kot...hahahahaha

Sempat lagi main bunga api... barang larangan tuh.

Comel baby tuh, nanti besar handsome macam... aku kot. huhuhu

smai ~ ang mmg comey akak tau hehehe

conan ~ pe kes lak ensem cam ko...cam bapak dia la hehehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter