MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Memasing dah kemas kain baju nk balik kampung ke wehh...teman esok bru gerak,so mlm ni de time lg ronda² bazar kat shah alam hehehehe (klu la aku ada bibik kan ke senang ...arah je sure siap hehehe) korang dh xde bahan ek,dah semua berangan sampai kampung eh...suka suki la ye...yg penting semua epy...malam td pas abis buka posa kat umah presiden IT aku kat sek 18, sampai parking anak² dara aku ngelejat nk men ngan kawan² kat bawah blok, biarlah sok lusa x jumpa dah kan..bg can le lepak² tp anak jantan aku sori...ligat sgt tu, x berani nk bg lepas lg..so dia muncung la x dpt join akak² g main...aku wat dek je hehehehe...tp apa je aku buat dia montot je..boring kot xde geng....org nk sidai baju pun nk ngikut ke...rimas lak aku nk wat keje ada supervisor kenet lak...
iman : cepat la ibu wat keje,iman nk tdo dh ni
ibu : iman tdo je la dulu
iman : iman nk tdo ngan ibu...cpt la hegeh² la ibu ni
ibu : oooo hegeh² eh, meh tlg sidai kain ni
sengih pastu dia blah...lama tu diam je,bunyi tv pun xde
ibu : iman dh tdo ke
iman : x
ibu : iman xtgk tv ke,buat ape kat dpn tu
iman : paperdol ni...
ibu : apa???? kurang dgo
iman : iman main paperdolllllll.... ibuni xdgr ke
sekali aku g dpn....amik ko atas meja du melepak....main anak patung ketas upenye huhuhuhu..
ibu : iman ckp ape td
iman : iman main paperdol
ibu : amboiii speking tu... mana dpt ni, sape ckp ni paperdoll
iman : ptg td iman beli kat kedai cik gemok ngan along,along kata ni paperdol le
ibu : hehehehehe iman ni girl ke boy
iman : boy r
ibu : ni mainan girl la bukan boy
iman : boleh
meh zoom in skit hehehe....adeyyyy mainan cam gini pun jadik ek iman...aku tingat dulu² pun aku de main ngan patung ketas ni,leh tuko2 baju hehehehe...sekarang pun ada lagik ek ish ish ish...
ibu : dah la iman jom tido....
iman : slamat malam ibu..assalamualaikum
ibu : wkslm
tepuk² montot x sampai 10 minit lena dh dia...

aku : cemana la klu aku xde kan, Tuhan berikan aku ruang menyayangi mereka.

9 comments:

lame tk jumpe mnatang tu kan...dulu ms skolah rendah...kan main...siap selit dlm buku..hahha

mainan turun temurun tu hehehe

anak aku pun suka main paperdoll tu tp cepatlah pulak dia koyakkan..hehehe..

saya pnh gak jd regular cust ngan uncle jual roti..smbil2 tu dia jual menatang ni.

seronok ekk tukar2 baju dia...perasan cam pari2 la..cam puteri la..cam seksi la...pakai kan skirt terselak la...hehehehhe

ade lagi kak ekk menatang ni?? igtkan dah pupus dah!

Balik kg sok, bebaik ye kak bwk kete. reraya pon jgn gelojoh mkn tu...kang tecekik dodol.

**apa perasaan akak dah nak dekat2 raya ni kak???

:(

huwaaaaa!!!!!! dah setahun kak...cepatnya

ara pon...sokmo beli. tapi jangka hayat tak penahnya nak panjang...selalu kepala putus...hehehhe

amboi iman, main natang ni yer...hehehe

akak, hari ni baru dpt tembus tenet...merana 4 hari dah...huhuhu

Dee ~ mmg pun,pastu bersepah atas lantai,aku sapu je msuk tong smpah hehehe...

jaja ~ sama le kita ja, best kn men paperdoll ni hehehe...kira kita msih muda lg sbb ada lg natang ni kui3, perasaan kew ermmmm klu ikutkan malas nk blk kg, pagi raya sure syahdu kan ja,apa yg kita mampu hanya doakan kebahagian mereka di sana...


ara ~ hahahaha betui3 iman pun bru pgg dh putus satu,akaknya blk tgk hangin je hehehe...sian ko kan ara,sabo ek

a'ah lama x nmpk...tp ms kecik2 dlu smai x main la mainn org pompuan kcuali cgkak,batu seremban & main getah

hahahaaaaaaa budak kecik memang kelakar!! mulut diorg pon dah macam org besor.. ade je idea dan aktiviti. ekekeke

smai ~ ang mmg lasak eh hehehe

oklz ~ oittt ada lg ko ek..ngat dh smpai kg dah

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter