MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

ada cam 18sx ke tajuk kui kui kui...dont kona² ok, patutnya pas buka posa mlm minggu hari tu start projek ni tp memandangkan majlis buka posa kat 'uptown Shah Alam' yg aku sertai tu terlambat le abisnya, pas terawikh baru start majlis, irwan shah duta uptown pun wat konsert la bagai huhuhu.....kul 11 lbh baru sampai umah, aku call gak adik ipa tya nk terus kan jugak ke..dia kata ok, so aku lagi la ok kan hehehehehe...lagi pun esok cuti pe jadi hal ...so lbh kurang kul 12.30tgh mlm camtu kami memulakan projek, aku ngan adik ipa just jd pemerhati je benonya hehehe....layannnnnnn
gambar sebelum....dah 3 tahun kaler peach ni
cat ni abang aku yg keja kat kilang cat yg sponsor, brand jotun ok, kalau beli kat lua mahal, xkose aku aihhhh...ni free aku bedal je le hehehehe...thanks le abang
so inilah barisan kitaaaaaaaa....ank buah aku syafiq & jaa (asben adik ipa aku ) memulakan operasi...tu yg baju oren tu adik ipa aku, tukang komen & tengok cam aku, itu je la yg kami reti tolong....tp aku dh standby teh o ais kaw tuk dorang & jajan bg mata jgn pejam hehehe
taraaaaa...inilah hasilnya...kaler pepel ok....kul 4 camtu abis operasi....aku ngan kak sue tdo² ayam gak....syafiq sempat lg nyelit membuta dlm bilik....yg celik sampai sudah jaa je hehehehe.....aku nk tolong touch up pun xleh sbb kurang ketinggian....jadinya aku tolong tgk le sampai ke sudah sambil tgk cite 'esah 50 sen' kat astro tu ( bape kali ulang dh cite ni eh)
dah setel kemas semua....aku kejutkan semua kanak²......k'org sahur kat 'restoran hakim' yg x jauh la dr umah aku, ramai sungguh masa tu,nak amik nasi pnya la pjg ( aku nk je amik gambo org b'atur pjg tu, tp segan le..kang ada yg kata aku sengal lak pg2 buta ni hehehehe), ikut selera memasing ler...nasi,mee goreng,roti canai pun ada...kul 5 lbh camtu gerak balik..adik ipa aku terus blk umah dia...aku x tdo pun pastu..kemas umah, mop lantai, sidai kain..8.30pg aku kejut bdk² sbb jnji nk g pasar kat stadium shah alam...jalan² ngabihkan rm huhuhuu.....mata time tu adoiiii berpasir² dah rasa...blk dh kat kul 12 lbh camtu, kemas barang yg soping td, konon nk tgk melodi...dah nya melodi yg tgk aku ..ngantuk bangat sehh...tau² 4.30 fon aku bunyi, ada mesej...adoiii best sgt tdo.....budak² pun senyap tdo semua ...pe lagi bgn le masak, klu layan mata ada lak buka pose ngan megi hehehehe....busy sungguh nk menjelang raya ni...adiosssss

aku : thanks kak sue,jaa & syafiq menceriakan umah kami.

6 comments:

akak..kaler purple yeee..langsir kaler pe lak??..mmg besti tdo di siang hari...

hoittt..dh siap cat...ulalala....mama gak tk sentuh cat yg dh 3 taun beli....hahaha

sape nk tolong??? udahnye..cat blog je la...

ermm... sonok tu cap sponsor. bertuah tul bln Ramadhan ni, k.kiut.. Meriahnyer sahur kt luar...

Mama 3 thn dh beli cat! Baik mama intai cat tu ok lg ke x.. kang berkarat lak..

enie ~ langsir x tuka le baru

mama ~ cpt le ma nt expired cat tu hehehehe..

cc ~ a ah meriah byk sponsor tahun ni hehehehe

wahhh! pepel la tema tahun nie...

baju raya wna apa plk?
langsir?
kuih wana pepel jgk ke?
air pon pepel,
myvi pon pepel la erk...

kehkehkehhh!! ni sekali arung dgn deepavali ye kak?

hahahaha ko kan ja...melampo le semua pepel...a ah skali la tu deepavali hehehehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter