MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Salam ramadhan semua ... semalam 090909 akaun aku masyukkkkkkk..wlupun hari tu aku gagal ngan 'panggilan masyuk hotfm' tu & ada lah yg buat panggilan hanget kat aku...oitttt 'kampret' aku xleh lupa utang ko ngan aku..raya nanti aku & askar² serang umah ko hehehehee...hampehh ko, punya la aku gumbira upe ko hangetkan aku ek...siapppp la ko nanti kampretttt...dah stop cite c kampret ni...penghujung tarikh 999 semalam sebelum aku melelapkan mata, ada satu mesej masuk.....'salam, i dh masukkan duit raya utk u & anak², esok cek ok' aku mmg tau la sape gerangannya sbb last week dia call mintak aku nya akaun no, aku call say thanks & dia pun srh aku dtg umah dia raya nanti, family dia dh byk berjasa ngan aku & anak², wlupun dia dh anggap aku cam adiknya tp aku segan la,sape la kami kan.......nak tau sape kah org itu.....tungguuuuu....nanti pas raya aku gtau hehehehe.....
so anak² sila beratur amik duit raya,hat tua jgn nk busy bodi k....minggu depan semua org pulang berhari raya...perasaaan gembira,sedih,syahdu semua ada ......aku : ada la org tu nak bg duit raya tp rm1 je...kedekut tul hehehe

10 comments:

kak kiut..kat smai jgn lupa kasi duit raya naaaaaaaaaaa

oiitt ang dh tua xyahhhhh hehehehe

wahhhhhhhhhhhh..akak nak jugakkkkkkkkk....anak enie 3 ar..kot menjadi hujung bulan nih 4 kot..kehkehkeh...

wawawah... bestnyer masyuk... jgn lupa baby cc tumpang sekaki.. hihihi

org memberi kita merasa...weii korang le bg duit raya....den kan ke tunggal hehehe

mama nk gak...hero mama sorang je...:p

afiq cakap dia nk yg kale merah....

tapi dia nk 5 keping :P

siapakah insan berhati mulia tuh?

mama ~ wahhh sepesen iman le ma..tau tu nk kelar merah hehehe

conan ~ dia & familynya mmg baik hati

kak kiut kena panggilan hangit Hot FM? bila? yg mana 1? yg pasal makwe marahkan pakwe dia ada awek lain ke?? hahahhaha

woihh!! kecor tengok duit byk2 tu....
saya mntk x byk kak..yg 50 tu haa bg sekeping pon jd ler....x byk kan?? sekeping jerk!

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter