MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

assalamualaikum & selamat pagi blogger² & rakan² skodeng semua hehehe.. smlm dh cite diari raye tp xde selit gamba kan...jenuh tau donlod gambo tp x jd, slow cam sipot toiiii...tp xpe hr ni meh aku tepek gambo yg aku sempat la cilok kat kamera ipar² aku ...

Koleksi I ~ Aku & Kekanak Riang Ria


Koleksi II ~ Family Mertua aku

Mak & abah ~ time salam² pg raya so mood kureng skit...
Family kak Ipar aku (Mak Ngah & family)
Adik Ipar (Mak Teh & Family)
Adik Ipar aku ( Pak Uda & Family)
Adik Ipar (Makcik & Family)

* Yang xde dlm gambar family Along (busy sgt la tu xdan nk gambar 1 fmly, lg pun raya ke 3 biras aku dh blk kl keje, tggl along je anak beranak raye...sorang lg adik ipa aku yg bongsu keja almaklum la pak pulisi tp kan raya pertama lari dr tugas tu hehehehe...so dan la dia salam2an pagi raya tu)

Koleksi III ~ jalan jalan cr duit raya

jakun tui budak² ni..abis kasut raya g meranduk bendang huhuhu

sempat lg pose ( ni separuh je klu kumpul semua mak aiii sib bek umah nenek batu lau papan entahla hehehe)
dannn jgn jeles umah mak mertua aku ada pokok anggur wehhh.... dan tiap pg gak la kira tangkal² anggur yg ada mana tau dlm ramai² kekanak tu ada yg gatai tangan g pulas kan hehehe.. lom matang lg ni...kena tungguuu.. sebulan lg kot baru betui² masak.
itu je la yg dpt aku titipkan untuk tatapan korang...ada orang tu x sabo² nak tengok pic dia masuk blog aku ni....puas ati tak ko hehehehe...dah abis album raya blh ipar duai aku okeh...pjg umo tahun dpn kita ronda² lagi...

aku : family besar aku???...tahun ni x dpt kumpul ramai² sbb memasing blk umah mertua, ada gamba tp kat abg aku....srh send email aje yg payah org tua tu ,nt la abah plan nk wat family day mentara opah aku masih ada ni, so lambat skit la ek...itu je yg ado....adiosssss

9 comments:

aduhhhh...banyaknya gambar :-)

suker tengok anak2 cik ara cantik2 dan ensem...

ibunya pun tak kurang hebatnya, ala-ala ct nurhalija tuhh...hehhe

meriah kari sungguh gambo ko ye...ni jeles thap gaban nih

ara ~ tahun ni semua nk klon siti nuralija ler hehehe

mama ~ hahahaha sabo ma..try & try lg k.

ajorkan saya nak lekat gambo dlm frame, kak kiut!!

:(

dasat.ceq gak x dak pic raya

aspa ~ nt on ym akak try ajo ko k

smai ~ akak pun nyelit je kat kamera org len dik huhuhu

cantik ar edit2 gambar..dee x pandai..

Dee ~ dlm proses pembelajaran gak ni..nk blaja meh la hehehe

nt ajaq smai lak na

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter