MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

assalamualaikum & selamat pagi....Hari Ini ALONG (NURUL FARAHAINI BT NORAZMI) nak bagi ic no sekali ke...x payah le ye, bia pemeriksa ketas jawapan je tau... anak sulong aku akan menduduki UPSR bermula hari ini 8 Sept ~ 10 Sept nanti.....dia yg nk peksa aku lak yg mcm nak peksa...dia selamba je lg layan 'BioNik' mlm tadi....tp buku duk atas riba tu....nk aku paksa kang stress pulak...dah le bia le rilek..tp pas sahur td mmg dia x tdo dah...duk singkap² buku je, gabra la tu...aku perati je kang aku gelakkan ada lak meleleh g skolah hehehehe...aku sempat lelap pas subuh dan lagi tu mimpi along g skolah x cium tangan aku...kelam kabut smpai lupa nk slam tangan mak dia ek...aku siap jerit 'oiiii long x salam ibu dulu ke'...ibu along dlm bilik la..lom lagi nk g skolah...adeyyyyy aku yg terlebih nevos benonya kan huhuhuu....anyway moga along succes dlm exaem ini..apa pun resultnya nanti kita terima seadanya...guck luck sayang...hati aku gembira bercampur sebak...mesti dia pun tahu anaknya nak exam hari ni..doakan along ok.

*** mesti korang x sabar nk tgk gambo k'org g buka posa hr tu kan....tungguuuuuuuuuuu...aku nk layan keje dulu nih...adios.

10 comments:

sempat layan Bio-Nik ke kak cute?? ahahahha...mbe dia nak lapangkan otak, tak mau pk2 lagi pasal exam UPSR....
bak kata cikgu aspa dedolu..dah last minit, jgn stress kan diri..takut jwb soalan nnt ntah ape2 jawapan di bagi....

:) semoga lulus dgn cemerlang ye along!

Gud Luck my dear Along....

Jawab bebetoi ok!

kalau tak jumper jawapan, jawab jugk... Ape² ph Good Luck. Semoga mendapat keberkatan di Bulan Ramadan.

good luck kt along..kwn dee pg td nangis2 antar anaknya ke sekolah..agaknya kalo dee di tmpt yg sama gitu gak kot..sebak anak nk exam..wah..mak yg hover..hahaha..

moga doa ibu akan memberi sinar dalam menjawab exam. tiada yang lebih baik dari mendapat restu dari ibu. sebagai ibu, walau mcm mana pon anak kita, sentiasa mendoakan yang terbaik dunia dan akhirat. sekian saja ceramah aku.

moga along akan lulus ngn cemerlang...insyaAllah...kalo dpt 5A...mama ks adiah....hehehe...

amin..moga² along tenang,anak peksa mmg mak pun cam peksa gak huhuhu

kalo dapat 5A, mama kasi hadiah, cik ara kasi no pin MRSM free...kuikuikui....

gud luck dear :-)

klu dpt alhamdulillah,klu x trima seadanye je le ...

klu ara kasi no pin aku kasi ...pin baju je le.

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter