MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Apa kan daya lau xde jodoh....kita merancang tapi Tuhan menentu kan....cam sedey jer bunyik kan hehehe...tp mmg sedih pun kan...sepatutnya minggu lepas aku jumpa ngan akak cyber yg bertahun dah aku kenal tp sampai la ni masih belum bersua muka.....hanya bertanya kabar melalui tinta cheewaaaahhhh cam lirik lagu lak ek!

Kak pandan @ Che Julaini aku jumpa di mangga on line...laman cyber yang pertama aku terjah dan kenal kawan² cyber yg semakin hari semakin aku kenal hati budi masing²....kat situ jugak la aku jumpa..'mamarempit' yg dah insaf tukar jd 'mamakorang' kui3, 'cun' ,'okliz','aspa','bulat','coco', 'antie','comot','simot','acoi', 'maman', 'jeno','cc', 'tebu','smai','arapink','lenggang','ungkep','bugan' hurmmmmmmm ramai weh...klu sebut semua mau x cukup page ni hehehe....makin lama kenal makin serasi , dah mcam adik badik, ada kala bergaduh, bercakar, tersentap ngan  gurauan hehe (tapi aku baik² jer kan kekeke) biasa la itu semua kan..alaaaa bak kata org tua air lau di cincang xkan putus ( leh pakai ke perumpaan ni ek hehehe)...yg aku xkan lupakan masa insiden nak melepak kat blog aspa sbb masa tu pokok mangga lembab hehe,  guling² aku gelak, dekat seminggu isu tu jadi bahan gelak hahahaha..menitik air mata aku suke sgt kui3...aku abadikan mangolian yg aku kenal sebagai BFF aku selain dari member blogger aku .....aku sayang korang semua...

Melalut bukak buku sejarah lak ek hehehe....anyway kali ni perangcangan untuk bertemua dgn kak pandan tidak terlaksana atas sebab² yg x dpt di elakkan....sory kak pandan,susah² bawak jajan dr penang tp xde jodoh kita nk berjumpa kan huhuhu..tapi aku hepi sebab kak pandan kata akan selalu turun kl.....nak jengok anak dia yang baru belajar kat kolej PJ...so next time cute pasti kan kita akan berjumpa....sayang akak....

aku : ramai kawan hidup xde la sunyi kan kan kan

3 comments:

kenal akak dan kawan-kawan lain di Mangga Online satu pengalaman paling indah dalam hidup ara :-)

Luv u Kak Kiut...

EHEM EHEM!!

ara ~ luv u tooo hehehe
jaja ~ ape ehem²kang bukak rahsia kang hahaha

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter