MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....



Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

Petang² mentara tunggu magrib ini le aktiviti tetap hihihi...mula² aitu cam malas je nk layan sbb nyer sebijik cam filem 'i'm not single' tapi kan..bila hari² budak² duk betapa depan tv & dengar lak lagu tema dia tu...cam best jer lirik tu kan hehehe...sampai kan ada orang tu hari² duk tanya apa tajuk lagu tu..sape penyanyinyer......tajuk lagu ni  'Yang Terindah ~ Dakmie' cemne rupe 'dakmie' tu idak le aku tau lagi...apepun lagu ni best...tgk adam & maya yg sweet tu buat sila mkin kemas dpn tv (sambil² lipat kain tau jgn ingat sila² kosong jer hehehe)..ujung² cite kan dah azan.....magrib²  tutup tv..mandiiiiiii  solattttt (jeritan halus mak rimau kala matahari terbenam kui kui kui)

aku :la ni sebelum magrib anak² dah huru hara tutup tingkap, pintu bagai.....mula² aku heran le apsal rajin sgt ni..sekali along kata...'ada cite misteri'..ermmm malas aku nk tau....buat pe nk menakutkan diri yg memang penakut kan hehehe....

4 comments:

ko penakut eh? adamaya tu aku lyn ar sekali sekala..anak aku mimi tu selalu update kalo tertinggal..hahaha..

psstt jgn gtau org len tau..nt ade yg menyakat mlm² hihihi...anak ko beh krg ank aku ler...klu x tgk pun xpe..nt dorang leh tlg cite kan hehehe...

ara suker bangattttt citer nih...hehehe

bes kan..sila panggung je tiap petang selagi lom azan hehehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter