MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

ehem²..ape da giler ke mcik ni ek...tadi kata nk wat koje..tp bebel lagi ek....suka ati aku ler kan hahaha...kemaruk tul hari ni nk membebel..N3 ke 3 pagi ni...ada org marah.....hurmmm xpe aku suka orag marah...sebab marah tu kan tanda sayang kui kui kui..

Aku nk cite esok jumaat kan....kalau xde aral melintang patah hehehe...aku akan berjumpa seseorang yg dah bertahun aku kenal tapi lom penah bersua muka...perkabaran yg dia akan datang ke selangor ni mengembirakan hati aku...& aku bagai x sabar menanti hari itu.....lambat nyer esok kekeke...

sape dia??????...xsuspen la lau cite lalalalala

aku : aku nk tukar langsir tp malas tu nk selak catalog..mama tlg pilih langsir tuk kiut leh ma hehehe 

4 comments:

loh??? nk raye ape bulan april ni..nk tukar langsir plakkk....hehhee..ko nk kaler ape???

sapo tu nk mai????? psstt.....psstt..bitau mama sorang le

wah..bestnya..bilalah nk jumpa cute ni..nti kita set appointment balik eh..

sapa yg nak menyinggah tu kak?? kirim salam la kat dia yea!

Bila nak dtg ke BP pulak? kang berlari pulak dak Nureen tu....mauhahahah!

mama ~ kaler pepel ma tulunnn hehe...kwan kita gak ma...lau ade jodoh nt mgu dpan kiut wat n3 petemuan itu kui3

dee ~ tu ar mcm dekat tp jauh hehe..ko nek komuter je dee..nt kiut leh amik hehe

jaja ~ tu ar pasal ja...hajat tu ade tp poket tembus jer huhuhu..silap aribuln dak nureen kan lg berlari...da ade bpren nt lom tntu leh sampai hehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter