MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Aku ralit iron baju dlm bilik...3 beradik x tau la apa punca sudah kelahi & seperti biasa c angah yg cewek akan kalah...maka bergema la suara dia dengan mulut empat segi lau melalak kan huwaaaa...x kose aku nak menyampuk..kang aku campur kaki tangan kang ..bkn makin diam tp makin berapi melalaknye...kena bantai ngan omaknye hehehe..so bek aku diam..pepandai la korang nk setel down...

Tapi seperti biasa adik jantan lagi macho diaorang aku mereport kes kat ibu dia gak wlupun...bukannye aku xdgr....lain ler lau umah mcm istana besonye kan hehehe...
eman ~ ibu....dorang gaduh...angah nanges..along amik duit angah la bu
aku ~ suh along pujuk dia..lau x nt ibu kua bilik...ibu letak dorang tido lua mlm ni..
eman ~ ok ibu...

kedek² itu bdk jantan kua bilik.,,siap bwk hanger ko hehehe

eman ~ angah diam la..ibu suh ko diam..lau x nt eman hanger semua org....
angah nye melalak lg...siap sebut ayah...ayah..ayah...aku dgr kan jer...angah mmg cmtu klu sakit hati...
eman ~ angah diam la..eman xsuka la bising² ni...

kakak² lg dua dah wat hal memasing, wat pekak je dorang dah bg angah melalak...
eman ~ ibuuuuuuu....cpt la sini..angah ni bodoh la ayah dah meninggal pun nk panggil ke...

aduyaiiii...eman ni klu dia xtahan..nt ngan dia pun melalak gak dgn xde sebab...dia lak sakit hati lau tgk org nanges ni..sbb xsuka bunyi bising..tp klu dia start nanges xpe hehehe..

aku ~ angah yg beriya sgt ni nape....ko adik ke eman yg adik....ko dgr x dia kata apa...klu doa kan ayah tu xpe la..ni meraung² pggl ayah ni kenapa???...mimpi pun dah takot suh org teman g bilik air...nak suh ayah ketuk pintu ke malam ni...
along ~ oitt ibu  ni...malam ni bu...
eman ~ ko la long bg dia nanges ape hal...(muka tensen tu )
aku ~ dah dah..semua orang diam..g bt keje masing²...jap lg bunyi lagi jaga la korang...
eman bontot aku masuk bilik...c cewek senguk² lagi sambil melayan buku²...c adik bebel lagi tah hape² ( mmg suka mengusik)...aku sambung gosok baju..eman dah amik bantal ngan selimut...bebel²
eman ~ klu org meninggal blh blk ke bu
aku ~  ermmm blh...tp dlm mimpi..x pun nt bulan puasa dia dtg jgk kita
eman ~ takut la kan
aku ~  nk takut ape...kan ayah 
eman ~ mesti mcm antu kat tv tu kan
aku ~ xde la...cam ayah le jugak..tapi mimpi je 
eman ~ oooooo nt eman nk suh ayah beli kepsi ke mcdonald ke 
aku ~ hahahaha..lemas aku ciom dia...klu nk tido mmg gitu tah hape² merepek..dah tido...kacau je org nk wat keje .....dia sambung bebel sambil tgk tv..tau² diam dah lena....kua bilik aku tgk 3 badik lagi dah ngelempang dpn tv (mmg payah skit nk tido dlm bilik sbb kat lua ada astro hehehe) dgn segala lampu menyala..ish ish ish..pembazirannnn....
aku : melayan karenah bdk² nk meningkat remaja ni mmg penat kan

5 comments:

huu...sabau je la dak eman...siap bawak hanger bagai..nape tk sebat je montot si angah & along tu... :P

nanti kalo dapt kepsi same mc D...bg mama skit ye eman :P

kesian eman...kecik2 dah tau tensen!
Garang jgk erk Iman tu ngan kakak2 nya....takut acik!

saba ja la kak kiut,besa la bdk2 nk bsaq

mama ~ akal je tu ma sbb bln ni lom masuk kepsi lg hehehe
jaja ~ garang xde makna...last² dia nanges gak huhuhu
smai ~ a ah cmtu la mcm2 ragam

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter