MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

 abes sudah giler aku kui kui kui ....kul 1 lbh smlm aku balik sebab xlarat sangat...aku rasa ada beban berat sgt kat belakang ni....sengal segala sendi....aku duk ingat nk baring jer huhuhu...demam kan...tapi kan sampai umah aku bukak tv canel 105....aku baru tingat hari ni last episod DYESEBEL .....wahhh mmg shantekkkkk sgt,untung gak aku demam kan hehehe....bese berjaga malam aku nk tgk cite ni...maklum ler tayang nye kul 12.30 ~ 1.30 pg....tp bese ade org temankan sbb org tu busy ngan keje,aku pun leh busy tgk tv hehehe...layaannnnn
 
ni musuh utama dyesebel nama dia berbola...eman kata bola2 api kui3....berebut ngan dyebesel nk merebut cinta manusia bernama Fredo....cian ko berbola ..matik gak akhirnye hahahahaha...benci aku ngan pagai berbola api ni kui3...
  
tapi aku sedey ngan 'erebus' duyung jantan yg hensem ni...sikitnyer cinta ngan dyebesel...sanggup dia pertaruhkan nyawa sebagai ganti untuk mendapatkan kaki demi nk memiliki cinta dyesbel yang berada di daratan tapi akhirnya dia tewas...demi kerana cinta pada dyesebel dia merahsiakan taruhan nyawanya..... cinta xleh di paksa....itu lah hakikat ...sebak weh huhuhuhu
 
 
Dan akhirnya cinta mereka bersatu  DYEBESEL SI RATU DUYUNG & FREDO.....setelah jalan hidup  yg beronak berliku....dlm seyes² aku tgk lawak le pulak siap ada raksasa bagai....tp bukan itu yg menarik hati aku nak mengabehkan kegilaan tgk cite ni..tapi jalan ceritanya, pengorbanan, kesetiaan & cabaran untuk memiliki cinta sejati tu amat menarik minat aku....puas sbb hepi ending wlupun ada nyawa yg mereka syg terkorban...klu hepi je semua cam xreal lak kan hehehe

abes je cite mata aku sedang2 elok jer nk tido hehehe...eman tido masa aku call  nk amik dia..so umah aman damai aku pun lelap tp sedih gak sbb hari ni aku ....mls nk cite...

aku : cinta yg iklhas dan jujur....wlupun byk dugaan pasti akan ada bahagia nanti

3 comments:

na o mei pun abis smlm..tp rasanya mcm ada sambungan je lg..sbb na o mei masih x tau bapak arina tu ialah bapak kandung dia..hehehe..

a ah kan..sure laki c aisyah tu hangen lg huhu..byk persoalan yg blum tersingkap hehe

saya layan cerita Dugong je kak!

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter