MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Semalam aku bermimpi....mimpi yang sangat² menakutkan...kehilangan orang tersayang..yang amat² aku sayang...perit aku rasakan...tiada kata² yg terbit,jiwa luluh tak berdaya, ada insan yg hanya mampu melihat tapi kaku tanpa suara.....tapi alhamdulillah...ia nya hanya mimpi...kala aku tersedar jam menunjukkan pukul 5 pagi...tapi bantal ku basah...air mata berlinang lagi...aku sentuh permata² hati ku..alhamdulillah aku bersyukur...wlupun kesedihan itu dalam mimpi tapi aku tertanya² apakah makna mimpi ku itu....

aku ~  abah dah 2 hari demam...esok balik kampung

4 comments:

huu..mimpi pun kadang2 terbawa2 ke alam nyata....sedih...jgn nangiss...

harap² mimpi tu hanya mimpi ma huhuhu

jgn nangis ye cute..biasanya mimpi gitu..pjg umur..tafsir mimpi kan selalunya terbalik..

smua 2 mainann tidoq ja..jgn d pk kn sgt...

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter