MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Minggu lepas aku ngan anak² follow persatuannyer family day...Pagi subuh aku dah start lintang pukang kat dapo..tugas aku senang masak sardin ngan goreng ayam jer kui kui kui...yg len dengan tugas masing²...kul 6.30 aku gerak ke umah pengerusi....ye² aku call suh tunggu sbb kunun bas nk gerak kul 6.45...sekali hampehh jer...ramai lagi yg lambat ..bas pun 7.30 baru nampak huhuhu..hegeh² abg bas ni hehehe...

Sebelum perjalanan opkos la bace doa dulu kan semoga selamat pergi & selamat kembali....so bergerak la kami dengan riuh rendah nyer...1 bas & 1 van...

Hat baju pepel semua tu adalah ahli jawatan kuasa tetinggi persatuan (temasuk la aku hehehe) mmg best² belaka wlupun dalam dalam meting selalu gak betekak huhuhu...tp luar meting...fuhhhh kedai mamak pun leh terbalik kui kui kui...
Lbh kurang kul 10.00 baru le sampainyer..kebas montot wehhhhh...pemandu berhemah tol drebanyer huhuhu..van yg follow kat blkg pun bebel lambat bebeno hehehe...

Aku lom cite g mane ek hehehe...k'org g lepak kat 'sg Klah Hot Spring' Sungkai Perak.....dah smppai sana aku tetiba tingat kat 'mak hayam okliz' kunun leh ar jumpa...sekali dia de projek len..sudahnyer aku nk blik dia bru nk g tmpt tu ape kes!!!

Bas xleh masuk taman tu..parking kat luar...pastu k'org nek gabak ketapi ni hehehe..sorang sengget tau kena bayo.....nak free jalan kaki...bayaran masuk dewasa 10 kanak² 8 tapi k'org sebab ramai kot dpt diskaun...dewasa 8 kanak² 5 jer..so berbaloi² gak ler kan...

Budak² lau dah nampak air..xde makna la nk suh makan ke hape kan....laju jer semua...patut start games dulu tapi hurmmmmmm..lantak aku lagi suke xyah letih nk wat keje kui kui kui....

Tapi idak gak selamatnyer...dah kecut memasing berendam ( jap air panas jap air sejuk berkubang nyer huhuhu) sambung lak games hehehe...

Tapi ini 3 mcik sudah hilang ..berendam kat sauna natural therapy hehehe..panas giler air kat situ...baru  rendam kaki 5 minit dah mcm udang kena goreng huhuhu...pakai lak lumut tu tepek² kat muka...cam pakai 'mask' kat salun ko...besttt ....pegawai kat tmpt tu kate lumut tu lebih bagus dari SKII hohohoho...

Kat kul 4 baru gerak balik shah alam ( patut kul 3 tp biasa ler best sgt berendam, nk bekemas lagi) naik jer bas td masa pergi mulut kekanak suh diam pun payah..sekali balik sunyi sepi...membuta keletihannn...hadiah pun manyak oooo dapat hehehe...

Aku pun sampai je umah kemas²...mlm tu masing² tido awal....letih tp bestttt....

aku : plan nk g lagi ngan kengkawan nk berendam kat sauna family...

4 comments:

bila lak kita nk g ni kak kiut?

smai ~ bila ang nk p? hehehe

bestnya ada Family day nih...
cuba la klu opis saya nih ada buat..kan seronok....

hehehhe

nnt la..xdak fulus g ni skrg

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter