MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

tulun tulun tulun hehehehe....sape AIZ???? ek!...kalau x silap nyer aku jumpa dak aiz ni mase aku mengomen kan blog DEE hehehe...aku pun klik ar blog aiz...menarik tertarik kebabom kui kui kui..idea² & warna² mmg menceriakan....aku terus jer follow ..so secara x langsung jadi la aiz ni kawan blogger aku...aiz oooo aiz....ni akak nk mintak tolong kat designer aiz ni...

i. Sebab kurang masa & remeh temah ar nk pilih templete baru maka nya blog ni xbermaya jer
ii. Akak nk aiz tolong mekap kan la bg shantekkkkkkkkkkk...( xkena bayo kan aiz kekeke)
iii . Paberet kaler akak 'Ungu violet'gitu hehe ...bab nak ejas² kaler ni yg wat akak lemah lg lemas dik
iv. N3 dlm ni cite² sendiri & yg di lihat mata jer...bisnes² lom lg hehehe
v . Biar nampak blog ni fresh & hapening...baru de mood nk bebel tol x
vi. Susunan gadjet pun kureng kan blog ni huhuhu...kering den kena komen ngan dak aiz ni nt hik hik hik

Itu je la AIZ kang bebanyak demam lak AIZ nk layan kui kui kui ....so AIZ pe lagi...derasss la tulung akak ni....

aku : Tah blogger ke berapa la ni menuggu sentuhan aiz

5 comments:

wawawa..napa x mtk tlg dee je..hahaha..

hikhik... ok akak... nanti dah selesai semua pesakit saya, saya akan tolong akak pula :)

tak dapek den nak tolong...

owhhh aiz, blog akak ko takmo tlg touch up ke....lalala...

Dee ~ ko lg sibuk ngan opis baru ngan brdband baru lg ade mase nk bantu aku ke deeee hehe

aiz ~ xde pengeras kan aiz kekeke

tebu ~ xyah ler tu adik dah sedia membantu huhuhu

iz-ann ~ tggu ar dia setel kan blog akak ni dlu daling hehehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter