MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Seumo hidup aku kan....aku xpenah kena ngan april pol yg tah hape² tu tauu....bukan budaya kita..tp kat radio siap wat topik lagi tu huhuhu....heran aku aihhh!!!!..tapi kan semalam kan ... aku TERKENA gak huhuhu...nakalllll sggh dak laut  (ada ht nk wat umah tp bersawang sudah...penunggu gunung raye je tu ade dlm tu huhuhu)

Puncanya aku pelik la nape dia beriye sgt kata cuti hari ni, bile aku tye nape cuti dia kata xde pape...tp last tau gak 'good friday' sawak public holiday  ish ish ish besttt tul cuti ek...aku xpasan le sbb lom koyak lagi kalender bulan mac...alaa aku kata baru 1 april.....esok2 leh koyak...upenyer kua idea nakalllllllllll dia ek bila aku sebut 1 april huhuhu...mmg hampehhhhhhhh..

Dalam borak² kat ym tu ...tetiba dia kata nak gtau aku sebab sebenar dia cuti hari ni...kunun berat nk gtau tapi itu la hakikatnya ( ayat mmg leh tahannnnnnnnn),punya la aku sebak dia gtau sebab sebenar dia cuti hari ni huhuhu...sekali nyer APRIL POLLLLLL....aduyaiiiiiiiiii....guling² dia gelakkan aku ...aje hampehhhhhhhh....geram aku aihhhhhh...mencikkkkkkk!!!! tapi dlm mase yg sama aku pun join gelak guling² hak hak hak...xpe² kira seri la ek...semalam aku dh sakan gelakkan dia.....

Tapi pastu aku gelakkan dia SEKALI LAGIK hahaha  sebabbbbb.....baru je dia sakan gelak kena kan aku, dia lak  hura hara cr fon xde tmpt charge.....sekali kawannya wat dajal g sorak fon tu kekekeke..padan muke awak...

aku : ada lori ada bas..bile² mase leh balas kui3


4 comments:

terkena gak ye..hehehe..

dia tu mang ngengade tau kak...uweeekkk...

heheheh

hak hak hakkkk...

kena sakat kak erk!!

dee ~ tu at pestime dlm sumo idup aku kena gak huhu

ara ~ tu mmg, nasib jauh lau dekat akak hambat jer hehehe

jaja ~ kaki sakat kaki majuk tu le dia kui kui kui

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter