MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Cite basi hehehe...memandang kan fb aku dah xleh nk uplaod gambo...aku nak abadikan kat sini ler..sian aku tau..menjak pc aku kebah dari koma aitu...xleh dah nk letak gambo kat fb nun huuhuhu...shantek x bas merah kuning ni hehehe..ini lah bas yg bawak aku & peserta² kem jati diri selangor ke Argotek Garden Resort Hulu Langat pada bulan lepas...3 hari 2 mlm aku berjimba² dlm hutan...

 Perjalanan ke tempat tu xde la jauh beno pun..lbh kurang sejam jer....xdan nak melelapkan mata...tapi kalau aku nk drive sendiri kompom sesat kui kui kui....hari jemahat memasing supan kai baju kurug tp aku...aku grab je sua jin..sian jin kan hehehe....tp supan le weiii kai tshirt muslimah per..........
 
Sayup jer dari atas jalan resort tu.....menapak weh nk masuk dlm..tp resort ni ada sediakan kenderaan ....tapi aku & geng² dari shah alam redah je jalan kaki.....beg je nek van hehehe..bukan jauh pon...ape le sangat..kata nk mengaktifkan diri kan kan kan...
Ketibaan peserta di sambut mesraaaa..siap de bunga ramai bagai ..dah macam sambut pengantin le pulak hohohoho.....
 
Rentas je parit ( aku sangka parit sekali sungai daaaaa) aman tenteram je rase...sampai je terus check in...memasing ngan geng memasing..wlupun lom kenal tp dari dlm bas dah set kawan² hehehe..macam kekanak riang g camping jer huhuhu...
Patut nya sampai xde mkn² da sbb kat Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri tadi mmg dah siap makan tengahari...tapi dorang dah sediakan cendol,buah & kuih²....orang dah jamu...pe lagi belasah jer la kan...rezeki jgn di tolak maut jgn di cari kate org tetua kan hihihi..
 Taraaaaaaaa...mula² dpt konci kan..kawan sebilik aku ni muncung dia leh sangkut hanger ko hahaha...mane x nye....k'org nyer bilik atas bukit.....org len semua duk bawah² jer tepi² sungai tu....tapiiiiiiiii masuk je bilik tu kan..fulamakk lagi best ar dari bilik dorang....lagi selesa & yg paling best line hp clear muahahahahaha tapi dlm bilik je la.... masuk je bilik conference..hampehhh cam msuk gua daaaa....
Pemandangan balkoni k'org....hat tepi nampak bumbung atap rumbia tu....bilik peserta² yg lain...yang lagi best kan kan kan...balkoni sebelah ni adalah bilik cekguuuuu k'org ahaks.....cikgu kua bilik..baru la kita orang kua kui kui kui...
Aku xtau la apa nama tempat lepak ni..tapi lau mlm² seram la aku nk lepak kat sini....dah macam umah bunian..seeerammm....tepi dah le utan ngan kolam ikan jer huhuhu..bese abes je kelas malam..minum & lepak dalam bilik jer ngan kawan² sambil layan astro...
Masa air surut ni.....tenang jer..tapi sekali dpt berendam sejuk gilerrr....ni tmpt berkubang kanak²...deretan tepi atap rumbia tu tempat makan...mmg best makan tepi sungai camni..3 hari tinggal kat resort ni ...makan makan makannnnnn....letih hehehe...

aku : bilik yg aku dpt tu upenye bilik untuk urusetia lalalalala......

6 comments:

meriah je tengok... best aa yang gambar sungai tu?... betul ke boleh mandi?..



komen entry i juga ye.. klik laju-laju link nih >>BLOGGER-BLOGGER YANG SUSAH DAPAT DAN BAGI KOMEN!! YEEHA!! MARI SAYA TUNJUKKAN CARANYA..



Ya Allah!

indahnya tempat tu, seronok betol sungai tepi tu kan...
ish ish ishhh!! bertuah le akak dpt g sana...
tpt keje saya ni harap dpt tgk longkang tersumbat aje lah hari2....

xP

bestnya tempat ni...cantek...moh pegi mbak :-)

aiz ~blh jer md...ni amik lunch time..petang penuh ngan kekanak..nt akak post gambar cndid peserta berkubang hehehe

jaja ~ sian ko ja hehehe..bebaik kang bapak nyamuk edes membiak dlm tu kui kui kui

ara ~ mmg best..3hr xterasa pun...mlm je sedih skit tingat kekanak kat umah huhuhu....bln 7 musim buah ..jom kite g hehehe

rombongan makcik kiah...
mesti bestkan outing ramai-ramai macam nih...

tebu ~ mmg best sgtttttt hehehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter