MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Cerita 'Kedai Kopi' tiada hakim tiada saksiiiii lalalala...jom lepak!!!......Aku call jer kekanak gtau nk lepak 'Kedai Kopi' yahuuuu suke bebeno bunyikk!!!!mana taknya kan coti skolah,bosan dorang seharian duk umah, kelahi jer seharian,tu nasib c angah kat kampung klu idak ..adoiii mau kalah umah  antie shanti kat tingkat bawah tu meriah nya hehehe...


Hujan lebat gak pas magrib tu tp memandangkan siang² dah bagitau dorang nk kua mlm tu, kalau kata kansel mau tarik muka14atus memasing kan..lagipun c 'ben10' aku awal² yg menyemat kan diri...so pergi gak ler lagipun dr umah ke tasik tu kan jauh pon, 15 minit jer hehehe
 

Ni berdua ok tp lau bertiga entah..bercakau jer keje dorang..tu yg cuti skolah ni angah ngan adik gilir² anta kampung, kebetulan mgu kedua jer aku xblk, yg mgu² lain ujung tahun ni aku balik kampung jer..padat ngan majlis kenduri kawen sedara mara....
 

Menu paberet lepak 'Kedai Kopi' ni 'Mee Hailam' tapi dah macam mee kicap jer aku tgk,hitam melekat kuah huhuhuhu, tapi rase bolehhhh laaa....pinggan bapak beso kekeke...tp kandungan isi kandungan nya sama jer beno nya ...macam  xmkn sebulan jer pinggan
 

Menu eman c 'Ben10' aku simple jer...milo ais ngan ketang goreng...itu pun x abis aku jer yg kasi perabih...aku rase makin lama berat aku makin naik la...dah dorang makan x abis, aku yg kasi perabih kan...agak² lau timbang ni mau kilo² naik huhuhu..takottttt
Aku oder 'juice epal'  tau tp bila datang cam tea o ais jer...aku tgk jer muka dak anta air tu..betul ke air epal ni...tp bila rase a ah betui ler ...hampeh jer kaler nya kan...bukan epal yg fresh!!!! tapi rase sedap gak ler

'Ben10' & mulut ikan lapo kekeke, nak jer interprame huhuhu
 
Nak gak dia nyelit...aje mmg sibuk jer mamat kecik ni tau!!! klu kata g duk jauh² boleh x, x blh!!!! sbb eman syg ibu tauuuuu...i luv too baby hehehe
.
Mee dah licinnnnnn..ni pinggan kekanak yg bese sayur & segala aksesori kurang menarik tolak tepi kan, bese sayur aku jer kutip kasi perabih, tp masa tu aku dh kekenyangan.....jom balik!!!

aku : bulan ni busy skit wat business plan tuk 2010, tu  yg blog cam suram jer...tp ada jer masa aku nyelit gak..dulik!!!!

3 comments:

mee hailam nye pinggan...bapak godang eh...

perut mak nye jd tong sampah...hahaha

Dekat mane kedai nih?

mama ~ aah ma cam lapo beno lau tgk pggnnya huhu..

tebu ~ blkg masjid shah alam hat tmpt ada waterfall tu..

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter