MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Minggu lepas aku jumpa seorang kenalan mo & facebook aku kat satu tmpt mkn²...pestime aku jumpa dia masa mkn² ngan mangolian kat lemon bulan jun dulu tu...dalam kesesakan orang ramai tu aku terpandang dia & mmg aku yakin itu adalah dia tp ada kemusyikakan sikit tp aku abai kan jer dulu...aku ada no fon nya sbb dia ada bg masa mula2 kenal kat fb dulu tu dia xde no fon aku...aku ni jenis klu pempuan tu orait jer bg no fon ni tp klu lelaki ni lambat skit..rase dh kenal sgt  & leh percaya baru aku leh bagi hehehe...lawa sgt tu kedekut bg no tipon tu kekeke..pasan x hingat ...so aku xmau le call dia nt dia tau lak no fon aku kekeke...

Jadinya kan, td aku nmpak kelibat dia kat fb....aku sergah je dia tya kekeke...mgu lepas ko lepak kat restoran xxxx ek 'jaapo' (nama sebnr di rahsia kan hehehe)...kejot berok mat yeh dia...dia tya aku begitu begini hehehe...aku nk interview dia, dia lak kalah abg ambut ketak lak interview aku , apa kes!

Borak nya borak dia kata dia g ngan wife & ank² dia...wife??????????....aku xtya pun dia tau dia gtau tau hehehehe, tp mmg nmpak dh masa mlm tu ada kanak² duk pgg dia...konon BUJANG!!!! upe² dah ada anak 3.....waduh² hebat sggh bapak orang ni huhuhuhu.....dia yg kantoi kan diri dia sblm aku tya byk soklan kekeke...takot kot dia tu pasal siap tya aku dh lama ke nmpak dia kat situ...padahal aku smbil jalan cari knk² rebina aku bersepah kat restoran tu hehehe..terpandang je sebenarnya dia tu...tp org dh cite aku best le dgr hehehe...

Yang aku tau dia ni tgh HOT bercinta ngan sorang awek yg mangolian gak...dlm fb xde pon gmbo fmly (ate mmg la kan, dh kata bujang huhuhu), byk nya gambo ngan awek tu jer...kemana² same...ish ish ish pandai sggh kaber line ek....aku benonya amat benci ngan suami nakal cmni, tapi dia bukan besfren aku...sekadar kenal gitu² jer...so lantak ko la yer....

Tapi aku terbagi gak nasihat kat dia...tggjawap kat ank bini jgn di abaikan...buat apa² fikir lah skit perasaan seorang isteri....

*** to mangolian....usah di tya siapa kah dia..malas aku nk gtau kekeke

aku : benci ngan pempuan yg jd parasit dlm umhtngga ni..x kira la apa alasannya...amat benci okeh!!!!

11 comments:

sapa orgnyer tu k.kiut... huhuhu.. menarik citer ni.. seb baik cc duk jauh dr k.kiut..

cc~ klu dekat leh kita bergusip kan kekeke

jeng²... no comment...

haha...mama tau sape orang tu...leh cam dpd susuk tubohnye....hahaha....

wahai suami & bapak orang....sedorla diri....

x suka lelaki dh kawen tp ngaku bujang..issh!!

tebu ~ no komen ek hehehe

mama ~ syhhhhhhhhhhh

Dee ~ x ikhlas cmtu kan dee

aku pemuda insaf... hehehe

nasib beik tebu salu jln2 bawak org umah & bini...hahaha...

ko dikecualikan

tebu ~ insaf dah ek kekeke

mama ~ baru insaf dia tu ma hahaha

hahaha...walaupon ku x kenal sape ...tapi ku mmg benci lelaki yang mcm tu.....sedor le cikit dah ada anak binik weiii...insaf2 ler

fedot ~ akk pon bnci specis cm ni...kesian anak bini huhuhu

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter