MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....



Tengah org busy² ngan majlis kenduri kawen ujung² tahun ni kan dan jugak pkcik santa nk bebagi adiah...eman pun duk tya kita xdpt adiah ke bu...eman byk stokin pe kekeke...xde maknya nye la aihhh..nt raya aidilfitri ibu kasi adiah kat eman ek!....

25 Dec 2009 ~ aku ada di kampung sebab esok ada kenduri kawen kazen & belah mlmnya akak ipa aku wat kenduri akikah anak keciknya kt umh mertua aku...tengah aku golek² dpn tb,abang aku cal, dia busy ngan keje kenduri kawen adik ipa nya kat juaseh N9, gtau wife dia (kak ina akak ipa aku ) admit wad,keguguran huhuhu...kala fmly mertua abang nk menyambut ahli keluarga baru, dorang pula kehilangan...takziah buat abang & kak ina...xde rezeki kan....xpe tahun depan leh usaha lagi ngeee


26 Dec 2009 ~ kul 3pg telefon umah memokak jo..adoiiii aku gak kena bangun sebab aku je betapa tdo dpn tv ngan kekanak yg amat la ramai nya hehehe...adik ipa aku syam cal gtau adik aku dah selamat melahirkan baby girl...Syukur Alhamdulillah tp amat lah menyakitkan sebab terpaksa melahirkan  secara pemedahan setelah 3 hari tu duk melepak kat katik spital huhuhu...xpe yg penting dah selamat...berat 3.5kg (mmg keturunan k'org la baby semua besar² hehehe...)nama sampai hari ni lom dpt kata putus....byk sgt nama nk letak pun..abah kata letak jer siti khadijah..molek jugak kan tp adik aku laki bini tah...jgn jela² cam eman dah ler berebut nk bg nama..hehehe

So gitu la dlm duka ada gembira nya...kehidupan..


aku : tgu kawan aku yg ehem² tu bersalin pulak hehehe



9 comments:

Comelnye baby...

nanti ehem2 tu branak..kite serbu reramai tau

tebu ~ dia ikot mak buah dia hehehe

mama ~ i'allah ma..ada rezeki kita seranggggg kekeke

dlm duka ada suka..realiti kehidupan..tahniah pd yg dpt org baru..takziah buat yg kehilangan..

dee ~ lumrah kehidupan yg wajib kita harungi

takziah n tahniah

Ehh! nak join serbu 2 ni blh tak??? macam best jerk....

xD

jaja ~ serbu le sgt kekekeke

Terima kasih untuk blog yang menarik

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter