MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....


xpercaya ke engkau wahai enie!!!....percayalah bahawasanya tanah kat changkat lada tu subur wehh...demi nk memuaskan hati ko kan nah amik ni..tapi gambo je le yer..

Aku wat n3 ni (sy dh buat para tau dee,jgn poneng lg eh  hehehe) untuk tatapan enie yg kurang percaya & tingin beno nk tgk ANGGUR kat umah mak aku....so sekarang percaya x, nk aku interprame dlm gambo malas le...kan apa lom  mandi lagi masa ni kekekeke

La ni tengah menghijau,klu btl² ranum kaler dia ungu pekat ,tp dah kena baham ngan dorang blk raya haji aitu  huhuhu...time aku balik mgu lepas tinggal yg hijau²  ni jer...tp ada gak yg gatai tangan g pulas hihihi..

Tak sia² penantian & kesabaran mak mertua aku membesarkan pokok anggur ni tau...akhirnya berhasil jugak...mcm bela anak ler hehehe hari² di belai, hari² di check mana taknya cucu² bgs belaka, ada je yg gatai tangan pulas , tangan rasi kot kan, berkat kesabaran & skrg ni ada lg anak benih yg baru di semai, jap lagi mak nk wat para baru,x mustahil satu masa nt changkat lada leh pames ngn tanaman anggur, la ni  penganggur je ramai kat changkat lada kekeke...

So camner enie..puas ati x menatap gambo ni...kalau nk makan moh kita blk kampung mgu dpn hehehehe...ada 8,9 tangkai tgh menghijau tu 

aku : pas ni aku nk wat n3 pasir salak pulak...tungguuu

5 comments:

ha...jadik pun...ni la dulu yg mama cakp...apesal ko taip mama pening nk bace.....men langgor je....

anggor????????? cedapppnyeeee

aku percaya...makcik aku pun ada tanam anggur ni dpn umah..

thx cutecida..barulah aku baca sambil skipping2..kalo x aku baca mcm main hula hoop..hehehe..

mintak hampon le ye dh mmg tn umah pamaleh kekekeke...skrg sng skit nk bace eh hehehe..
mama ~ ha ah ma anggur le tu
dee ~ xyah susah2 nk g mall beli anggur kan dee..klu ijau ni kn masam x hingat rasenye huhuhu..

wah anggur...bestnye kalo dpt tgk live nie....
ni yg rase mcm nk tanam je kat umah...ieieie brangan je lebih ntah jd ntah idak....

Manis ke anggur tu? nanti aku datang sane nak rase... Ade beran?

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter