MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....


Firstly thanks kat pcik gugel ni ..cute jer pix ni hehehe..aku sambung kisah cinta monyet tu ok..aku tamatkan kisah pun kat sini jer..busy la aku nk wat esei ni hehehe...ada hati gak nk buat novel tp malasssss sangat..masa form 6 dulu aku penah dpt adiah sbb cerpen aku ke udara kat radio ipoh..segmen apatah tah..lupe dah aku tanda² ketuan kui3.........ok² lupa meh aku nk samb cite...

Sampai jer aku dpn umah...tu dia cam setahun xjumpa...feluk² aku..yang aku xtahan tu nangis bukan sbb rindu kat aku ke hape...nangis sebab frust putus cinta...hampehhh jer dak angah ni kekeke...smpai ke mlm la x abis ngan aduan..dlm ramai² mcik pcik & family yg len mmg segala mslh dia akan cite ngan aku...mmg close ngan aku jer dak ni...akak aku kata dh mak pagai cam anak mana tak budak² himpit jer...dengki la tu kui3..jgn xtau lau aku nek hangen abis tempiaran larik kekeke...rimau mengaum kata org tu huhuhu...

aku : camni jer lah...sim card baru dah ada kan...lupakan jer la...
angah : yer ar..tp klu jumpa cmner
aku : xyah di pandang, byk lg yg lebih best dr tgk dia tu (aku x penah jumpa dak tu pon hehehe)
angah : sim card dia tu, dia srh patahkan tp angah rase cam x baik wat cmtu..nak pulang kan kat dia jer,cmner ek
aku : sudahh...patahkan jer...nk jumpa dia wat menda lagi..aduyaiiii nak gak jumap wat ape...
angah : ermmmm ..ok la
aku : tgk!!!! kata dh benci tp ckp tu mcm dalam hati ada cinta lagi jer...malas le m'de layan ko
angah : ok²

Tidak tamat lagi..esok nya g jemputan kawen umah kenalan mak....sampai awal sbb pastu nk terus g majlis lain...tgh² salam ngan sedara mara pengantin tu....tetiba dia megigil peluk aku...

aku : apsal lak ni sakit perot ke (mmg de gastik melampau dia ni huhuhu)
angah : m'de
aku : npenya
angah : mcik yg kita salam tu kan sbijik cam mak 'aspa'
aku : uishhh bia betol
angah : yer ar...angah rase tu mak dia
aku : alaaa relex la...wat x reti jer konon lau aku pun ngelabah gaban kekeke
angah : alamak!!!! dia ada la....
aku : mane (dah mmg aku x kenal dak tu )
angah : tu pakai bju belang² merah puteh tu..kawan opah ni sedare dia ke huhuhu..

Mak aku dah jeling² je tgk k'org duk hura hara kekeke...leh tahan gak hensem dak nya (aku x ckp la dpn dia..nt lg frust lak hehehe)...patut ler ramai nk wat jd abang/adik angkat..yg wat ank buah aku ni jeles sgt hahaha..cinta budak² geli aku aihhh

aku : dah sudah, relex jer k,muka pun cam playboy jer...dah lupa kan jer..
angah : apsal la jumpa dia huhuhu
aku : dah...pas makan kita blah...opah ngan mak ko nk borak bia kan, kita gerak dulu g umah m'ngah ok
angah : ok² lg cpt lg best (muka pun aku tgk mcm dh nmpak antu jer,lom rase jantung  dup dap dup dap....alaahaiii)

Esok nya kat majlis kazen aku kawen...dlm sibuk² aku menyibuk wat makan beradap tu tiba² dia duk sblh aku..air mata meleleh...

aku : hati tisu sgt ni knp
angah : xde apa huhuhu
aku : dah xde apa mata tu kenapa
angah : angah tgk budak kat lua tu men mesej, gelak² tau..tiba ingat kat dia..selalu men mesej, gelak² ngan dia dulu² tu...
aduyaiiiii...nk kena ketuk ngan hamer kot baru lupa ingatan kekeke...haihhh sabo je ler dak sorang ni...
aku : dah jgn mengada..meh tolong siapkan makanan pengantin...duk je sini dendiam..

Gitu ler kisahnya hehehe,aje parah kan...hati remaja...masa baru tiba aitu aku pun tekejut..dari montel la ni kurus beb., xyah susah² nak diet.....bahana putus cinta huhuhu..yang aku pelik tu ayahnya cikgu leh wat dek jer kekeke...anaknya bedeting kat skolah ada dia kesah ish ish ish...slow motion tol huhuhu...tp sekali dia marah aku pun kecut ati tgk hehehe...

Latest dia dah makin boleh melupakan monyet cinta monyet nya tu...tp wat masa ni no fon baru nya aku haram kan dia bg kat kawan ² skolah...just sorang je kawan baik nya tau...ganas x rule yg aku buat, dah akak aku cakap aku jer leh layan pagai dia kan...tunjuk ar power ultraman skit kui3

Sok petang aku balik kampung...nk tgk kurus lg ker huhuhuhu...

aku : sok result pmr nya kua, klu ok akak aku nk p anta skolah lain ...padan muka kekeke

2 comments:

kekeke...sabo je la....bebudak skang ni..dejah 6 pun dh pdi cinta2...lomen2....kusss smangat

wohh! angah tu fomfuan erk!!

sbb apa saya jd keriru..

sebabbbb
pakwe dia nama "aspa"...igtkan aspa tu fofuan..rerupa Playboyer yea!

AspaLELA ker??

keh keh kehhhh....
wu woooooo!!

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter