MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....








Korang tgk dak reality show kat canel 702 'The Biggest to Loser Asia'....aku ngan kanak² rebina aku suka bangat tengok...bukan senang beb nk turun kan berat..amat menyeksakan huhuhu...kesian sangat aku tengok, bertarung napas nak wat aktiviti yg klu pada yg normal alaaaaaa senang nya benonya nk buat kan..tp pada dorang yg saiz agak big opkos la satu kepayah...aku yg saiz sedang² ni pun lau suruh lari 200 meter pun mencungapkan ..alahaiii sian

Tapi aku tabik spring la ngan keazaman & semangat berpasukan yg dorang tunjukkan...wlu pun payah tetap juga harung bersama..Kemenangan untuk meraih wang yg ditawarkan adalah satu target tp pada aku kesungguhan dorang untuk mengurangkan berat badan tu aku sokong sangat², sesi perkenalan & sejarah sedih hidup mereka bila di ejek & dicemuh kerana saiz menguatkan keazaman mereka untuk menyahut cabaran 'The Biggest To Loser'.

Aku leh menitiskan air mata ko..lawak je kan kekeke...bila tgk minggu yg Kevin down tu ...sedih beno aku rase,peserta yg paling berat dlm pgram ni...klu x silap aku masa pemilihan aitu dia dtg ngan bapaknya..pun saiz yg big jugak, tp dia je berjaya masuk...riso gak aku kot mati lak mamat ni hehehe..tp aku rase apa yg dorang buat ni dlm pemerhatian pakar, so gimik je la nk bg suspen hehehe,,,tp aku sedih siot, emosi la aku tengok keperitan dorang ni hehehe..

Cabaran kat A Famosa tu aduiii...seksa jugak...berlari panjat tangga 100 bijik..bio betik!!...klu aku pun longgar weh lutut hehehe tp best pastu leh nek gelongsor air...aku riso kot xmuat papan gelongsor tu c kevin naik hehehe...anak aku lau tgk x beganjak ko dpn tv..lawak + kesian kata dorang, yg aku x tahan kan ada ke dorang suggest kat aku suruh mak aku masuk rancangan ni huhuhu...ni kalau mak aku bace ni mau makan jantung cicah belancan kekekeke.

Tapi aku cam x puas hati jer aisha tu keluar..patutnya rashmi tu tauu!!!!...benci benci benci huhuhu, aku lak yg poyo ek..well apa² pon gudluck la pada wakil² mesia, aaron for blue team & nadia for red tema & jugak pada semua contestants, sabo je la ngan mulut 'guru' yg kdg² macam mulut puasa tebing biru tu ek ...kata² yg berbisa tu apa la sangat, yang penting result shantekk kan...

* satu lg realty show yg aku & knk² rebina suka tgk 'So U Think U Can Dance'

aku : Sebaiknya mengawal berat klu idak mengah weh nk daki tangga hari² ngeh ngeh ngeh


4 comments:

aku pun suka tgk..tgk ulang2 pun xpe..respectlah ngan dorang..hehehe..

betul kan..kalah pun xpe berbaloi² gak masuk pgram camni

Best ke bile kurus?
Aku, tinggi 180cm. Berat 85KG. Overweight ke?

best ler weh, nk pakai apa pun blh hehehe..entah ok kot berat ko tu,sdg2 segak org kata kui3

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter